Saltar al contingut principal

Compromesos amb un planeta sostenible

Connectem un futur millor amb el nostre programa Planet de Vodafone

Aquestes són algunes de les nostres iniciatives de sostenibilitat empresarial
Aquestes són algunes de les nostres iniciatives de sostenibilitat empresarial
renovable
renovable

Som la Xarxa europea més gran alimentada per energies renovables. 

A partir de l'1 de juliol de 2021, el 100% de la nostra electricitat provindrà de fonts com l'energia solar, l'eòlica i la hidroelèctrica."Xarxa més gran d'Europa":

referit al nombre total de xarxes subscrites a Europa, segons informes anuals dels operadors europeus.“Renovables”: el 100% de l'energia elèctrica utilitzada a les nostres xarxes europees té el certificat de provenir de fonts renovables: eòlica, solar i marina."

Som la Xarxa europea més gran alimentada per energies renovables. 

A partir de l'1 de juliol de 2021, el 100% de la nostra electricitat provindrà de fonts com l'energia solar, l'eòlica i la hidroelèctrica."Xarxa més gran d'Europa":

referit al nombre total de xarxes subscrites a Europa, segons informes anuals dels operadors europeus.“Renovables”: el 100% de l'energia elèctrica utilitzada a les nostres xarxes europees té el certificat de provenir de fonts renovables: eòlica, solar i marina."

Eco Rating
Eco Rating

Eco Rating

Eco Rating és un sistema que qualifica el resultat mediambiental dels smartphones considerant tot el seu cicle de vida: extracció de matèries primeres, fabricació, transport, ús del client i reciclatge una vegada es decideix prescindir del dispositiu.

Aquest mètode permet obtenir una puntuació final que pot ser com a màxim de 100, per la qual cosa com més s'apropi la qualificació a 100, millor serà el rendiment mediambiental.Aquesta és l'orientació bàsica per realitzar una compra amb la menor empremta ecològica.

Per avaluar els smartphones, Eco Rating utilitza la informació proporcionada pels fabricants i té en compte el següent: la durabilitat del dispositiu, la capacitat de reparació, la reciclabilidad, l'eficiència de recursos i l'eficiència climàtica.

Eco Rating

Eco Rating és un sistema que qualifica el resultat mediambiental dels smartphones considerant tot el seu cicle de vida: extracció de matèries primeres, fabricació, transport, ús del client i reciclatge una vegada es decideix prescindir del dispositiu.

Aquest mètode permet obtenir una puntuació final que pot ser com a màxim de 100, per la qual cosa com més s'apropi la qualificació a 100, millor serà el rendiment mediambiental.Aquesta és l'orientació bàsica per realitzar una compra amb la menor empremta ecològica.

Per avaluar els smartphones, Eco Rating utilitza la informació proporcionada pels fabricants i té en compte el següent: la durabilitat del dispositiu, la capacitat de reparació, la reciclabilidad, l'eficiència de recursos i l'eficiència climàtica.

fairphone
fairphone

Vodafone llança Fairphone 3, el mòbil ecològic

Fairphone 3 és un mòbil ètic i sostenible que s'ha dissenyat i produït respectant el medi ambient i els drets humans: un 40% del plàstic és reciclat, integra materials com l'or que prové de comerç just i es preocupa pel benestar dels seus treballadors, oferint millors condicions laborals.
A més, Fairphone disposa de programes per reduir els rebutjos electrònics ajudant a crear un món més sostenible.

Tant si ets particular com autònom, pots comprar el nou smartphone modular Fairphone 3.Informa't de les seves característiques:

Vodafone llança Fairphone 3, el mòbil ecològic

Fairphone 3 és un mòbil ètic i sostenible que s'ha dissenyat i produït respectant el medi ambient i els drets humans: un 40% del plàstic és reciclat, integra materials com l'or que prové de comerç just i es preocupa pel benestar dels seus treballadors, oferint millors condicions laborals.
A més, Fairphone disposa de programes per reduir els rebutjos electrònics ajudant a crear un món més sostenible.

Tant si ets particular com autònom, pots comprar el nou smartphone modular Fairphone 3.Informa't de les seves característiques:

Accessoris “Red Loves Green”

Des d'aquest Nadal, les botigues Vodafone oferiran als clients accessoris sostenibles amb la gamma “Red Loves Green”. Inclouen carcasses de telèfon 100% biodegradables o reciclables fetes de, per exemple, plàstic oceànic reutilitzat, i amb embolcalls lliures de plàstic.En concret, les carcasses “Bamboo Tek” de Muvit estan fetes de residus orgànics i “Recycle Tek” inclouen materials 100% reciclats.A més, el seu cost (5,99€) és idèntic al d'un producte similar fet amb materials convencionals no sostenibles.

Vodafone España planeja estendre la seva gamma de productes “Red Loves Green” durant el 2020 amb carregadors i bases de càrrega fets de materials sostenibles.De manera progressiva s'incorporaran altres accessoris fets amb materials reciclats.

Accessoris “Red Loves Green”

Des d'aquest Nadal, les botigues Vodafone oferiran als clients accessoris sostenibles amb la gamma “Red Loves Green”. Inclouen carcasses de telèfon 100% biodegradables o reciclables fetes de, per exemple, plàstic oceànic reutilitzat, i amb embolcalls lliures de plàstic.En concret, les carcasses “Bamboo Tek” de Muvit estan fetes de residus orgànics i “Recycle Tek” inclouen materials 100% reciclats.A més, el seu cost (5,99€) és idèntic al d'un producte similar fet amb materials convencionals no sostenibles.

Vodafone España planeja estendre la seva gamma de productes “Red Loves Green” durant el 2020 amb carregadors i bases de càrrega fets de materials sostenibles.De manera progressiva s'incorporaran altres accessoris fets amb materials reciclats.

Vodafone Grup, soci oficial d'E de Porsche Motorsport

La Fórmula E és la primera sèrie de curses de monoplaces internacional totalment elèctrica en la qual els automòbils condueixen a més de 200 km/h, amb zero emissions, a 12 ciutats de quatre continents.

Vodafone Grup, soci oficial d'E de Porsche Motorsport

La Fórmula E és la primera sèrie de curses de monoplaces internacional totalment elèctrica en la qual els automòbils condueixen a més de 200 km/h, amb zero emissions, a 12 ciutats de quatre continents.

Llancem mòbils LG que tenen cura del planeta

Amb el repte Smart Green de LG, volem contribuir a conscienciar sobre la necessitat de tenir cura del planeta i aconseguir que entre tots plantem 47 milions d'arbres nous a l'any a Espanya, per tal de disminuir l'efecte de les emissions de CO2.

Llancem mòbils LG que tenen cura del planeta

Amb el repte Smart Green de LG, volem contribuir a conscienciar sobre la necessitat de tenir cura del planeta i aconseguir que entre tots plantem 47 milions d'arbres nous a l'any a Espanya, per tal de disminuir l'efecte de les emissions de CO2.

Eliminació de plàstics a les botigues i oficines

A banda de les iniciatives que ja s'han llançat a diversos països, Vodafone també s'ha compromès a eliminar tots els plàstics innecessaris i d'altres articles d'un sol ús a totes les botigues i oficines de Vodafone a 24 països per a la darreria de març de 2020.

A les 7.700 botigues de Vodafone arreu del món no es faran servir més bosses de plàstic d'un sol ús i també es traurà o restringirà l'ús de materials promocionals o de màrqueting de plàstic, que se substituiran per alternatives amb menys impacte mediambiental.

A les oficines Vodafone, on habitualment es fan servir consumibles de plàstic (com ara bolígrafs o carpetes) se substituiran, on sigui factible, per material d'oficina reutilitzable i reciclable.Vodafone també s'assegurarà que plats, jocs de coberts, ampolles i palles de plàstic d'un sol ús utilitzats en càterings s'eliminaran, alhora que incentiva l'ús d'ampolles, tasses o cristalleries reutilitzables.

Vodafone també està involucrant els seus proveïdors en la reducció, eliminació o reciclatge d'embalatges excessius per minimitzar el plàstic als seus magatzems.

Eliminació de plàstics a les botigues i oficines

A banda de les iniciatives que ja s'han llançat a diversos països, Vodafone també s'ha compromès a eliminar tots els plàstics innecessaris i d'altres articles d'un sol ús a totes les botigues i oficines de Vodafone a 24 països per a la darreria de març de 2020.

A les 7.700 botigues de Vodafone arreu del món no es faran servir més bosses de plàstic d'un sol ús i també es traurà o restringirà l'ús de materials promocionals o de màrqueting de plàstic, que se substituiran per alternatives amb menys impacte mediambiental.

A les oficines Vodafone, on habitualment es fan servir consumibles de plàstic (com ara bolígrafs o carpetes) se substituiran, on sigui factible, per material d'oficina reutilitzable i reciclable.Vodafone també s'assegurarà que plats, jocs de coberts, ampolles i palles de plàstic d'un sol ús utilitzats en càterings s'eliminaran, alhora que incentiva l'ús d'ampolles, tasses o cristalleries reutilitzables.

Vodafone també està involucrant els seus proveïdors en la reducció, eliminació o reciclatge d'embalatges excessius per minimitzar el plàstic als seus magatzems.

Comportament ètic i responsable

Troba tota la informació referent al nostre Codi de Conducta, la Contribució al país i als Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'ONU, les nostres iniciatives en matèria de medi ambient, Proveïdors, i Drets i Llibertats Digitals.

Comportament ètic i responsable

Troba tota la informació referent al nostre Codi de Conducta, la Contribució al país i als Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'ONU, les nostres iniciatives en matèria de medi ambient, Proveïdors, i Drets i Llibertats Digitals.

Perquè som més conscients de...

Perquè som més conscients de...

  • Protegir el medi ambient
    El 35% tria productes sostenibles per ajudar a protegir el medi ambient.
    Protegir el medi ambient
    El 35% tria productes sostenibles per ajudar a protegir el medi ambient.
  • Utilitzar un embalatge ecològic
    El 37% busca productes amb envasos ecològics i compra amb menys embalatge.
    Utilitzar un embalatge ecològic
    El 37% busca productes amb envasos ecològics i compra amb menys embalatge.
  • Escollir empreses sostenibles
    El 29% compra marques que promouen pràctiques sostenibles.
    Escollir empreses sostenibles
    El 29% compra marques que promouen pràctiques sostenibles.
  • Tenir en compte l'origen
    El 28% tria productes que provenen d'empreses socialment responsables.
    Tenir en compte l'origen
    El 28% tria productes que provenen d'empreses socialment responsables.