Més informació legal
Més informació legal
- Xarxa telefònica mòbil, suport del servei GSM.
- Xarxa telefònica mòbil, suport del servei DCS 1800.
- Xarxa telefònica mòbil, suporti del servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
- Xarxa telefònica fixa.
- Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat GSM.
- Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat DCS 1800.
- Servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
- Servei telefònic fix disponible al públic.
- Revenda del servei telefònic fix.
- Serveis vocals nòmades multimèdia.
- Transport del senyal dels serveis de comunicació audiovisual.
- Serveis de transmissió de dades disponibles al públic: proveïdor d'accés a Internet, emmagatzematgei reenviament de missatges, interconnexió de xarxes d'àrea local, videoconferència, subministrament de commutació de dades per paquets o circuits, missatgeria electrònica i fax sota demanda.
- Xarxa telefònica mòbil, suport del servei GSM.
- Xarxa telefònica mòbil, suport del servei DCS 1800.
- Xarxa telefònica mòbil, suporti del servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
- Xarxa telefònica fixa.
- Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat GSM.
- Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat DCS 1800.
- Servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
- Servei telefònic fix disponible al públic.
- Revenda del servei telefònic fix.
- Serveis vocals nòmades multimèdia.
- Transport del senyal dels serveis de comunicació audiovisual.
- Serveis de transmissió de dades disponibles al públic: proveïdor d'accés a Internet, emmagatzematgei reenviament de missatges, interconnexió de xarxes d'àrea local, videoconferència, subministrament de commutació de dades per paquets o circuits, missatgeria electrònica i fax sota demanda.
- La mitjana de l'import facturat per tots els serveis interromputs durant els tres (3) mesos anteriors a la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti el Client en servei; si bé en cas d'una antiguitat, com a Client postpagament, inferior a tres mesos, es considerarà l'import de la factura mitjana en les mensualitats completes efectuades o la que s'hagués obtingut en una mensualitat estimada de manera proporcional al període de consum efectiu realitzat o
- cinc (5) vegades la quota mensual d'abonament vigent en el moment de la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti la interrupció al Client en servei.
- La mitjana de l'import facturat per tots els serveis interromputs durant els tres (3) mesos anteriors a la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti el Client en servei; si bé en cas d'una antiguitat, com a Client postpagament, inferior a tres mesos, es considerarà l'import de la factura mitjana en les mensualitats completes efectuades o la que s'hagués obtingut en una mensualitat estimada de manera proporcional al període de consum efectiu realitzat o
- cinc (5) vegades la quota mensual d'abonament vigent en el moment de la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti la interrupció al Client en servei.
- Bases del Programa Renovació de Terminals per a clients particulars de
contracte - Bases del Programa Renovació de Terminals per a clients particulars de
targeta - Descompte SIM Only amb permanència
- Noves famílies de Tarifes amb terminal
- Noves famílies de Tarifes sense terminal, només tarifa
- REDvolución amb terminal
- REDvolución sense terminal
- Talles sense terminal (Talles per menys)
- Talles amb terminal
- Vodafone yu amb terminal
- Vodafone yu sense terminal
- Bases del Programa Renovació de Terminals per a clients particulars de
contracte - Bases del Programa Renovació de Terminals per a clients particulars de
targeta - Descompte SIM Only amb permanència
- Noves famílies de Tarifes amb terminal
- Noves famílies de Tarifes sense terminal, només tarifa
- REDvolución amb terminal
- REDvolución sense terminal
- Talles sense terminal (Talles per menys)
- Talles amb terminal
- Vodafone yu amb terminal
- Vodafone yu sense terminal
- Els serveis de comunicacions electròniques de Vodafone són incompatibles amb la realització de trucades o la tramesa de SMS l'origen i la destinació dels quals no siguin directament usuaris finals, comunicacions efectuades des de dispositius diferents al telèfon mòbil o a través de serveis específics, com ara sense caràcter limitador, Red Box, Router i M2M.S'exclou expressament la utilització de la targeta SIM sobre la qual es presta el servei, com Sim-box o encaminador massiu de trucades, o altres elements de concentració de trànsit telefònic concebuts per a la realització de trucades massives o per a serveis de reencaminament de trànsit o que constitueixin coladors de trànsit.
- Queda prohibit l'ús spam, missatges (SMS, MMS, etc) enviats de forma massiva que perjudiquin altres usuaris.
- Queda prohibit un ús intensiu i continuat que pugui provocar o provoqui congestió a la xarxa de Vodafone i/o que tinguin com a destinació serveis de tarifació especial, de veu, dades i sms tals com números d'informació d'abonats, serveis de tarifació addicional, smspremium, números personals o nòmades etc.,que pugui perjudicar o perjudiqui Vodafone i /o altres usuaris.
- Es prohibeix la realització d'un ús anòmal i/o desmesurat dels serveis.A aquest efecte s'entén que existeix un ús anòmal i/o desmesurat quan es faci d'acord amb patrons de trucades o de tramesa inusual de missatges que difereixin del realitzat per la mitjana dels clients de Vodafone que hagin contractat aquests mateixos productes.
- Els serveis de comunicacions electròniques de Vodafone són incompatibles amb la realització de trucades o la tramesa de SMS l'origen i la destinació dels quals no siguin directament usuaris finals, comunicacions efectuades des de dispositius diferents al telèfon mòbil o a través de serveis específics, com ara sense caràcter limitador, Red Box, Router i M2M.S'exclou expressament la utilització de la targeta SIM sobre la qual es presta el servei, com Sim-box o encaminador massiu de trucades, o altres elements de concentració de trànsit telefònic concebuts per a la realització de trucades massives o per a serveis de reencaminament de trànsit o que constitueixin coladors de trànsit.
- Queda prohibit l'ús spam, missatges (SMS, MMS, etc) enviats de forma massiva que perjudiquin altres usuaris.
- Queda prohibit un ús intensiu i continuat que pugui provocar o provoqui congestió a la xarxa de Vodafone i/o que tinguin com a destinació serveis de tarifació especial, de veu, dades i sms tals com números d'informació d'abonats, serveis de tarifació addicional, smspremium, números personals o nòmades etc.,que pugui perjudicar o perjudiqui Vodafone i /o altres usuaris.
- Es prohibeix la realització d'un ús anòmal i/o desmesurat dels serveis.A aquest efecte s'entén que existeix un ús anòmal i/o desmesurat quan es faci d'acord amb patrons de trucades o de tramesa inusual de missatges que difereixin del realitzat per la mitjana dels clients de Vodafone que hagin contractat aquests mateixos productes.
- Anota les dades del teu mòbil i conserva-les a un lloc segur: El codi PIN i PUK, que
bloqueja i desbloqueja la targeta SIM.
El codi d'identificació del terminal o IMEI.
- Tingues sempre activat el bloqueig de la targeta SIM.
- Anota el número d'IMEI en un lloc segur per comunicar-lo a l'operador o la policia en cas de robatori.
- Evita tenir el mòbil a la vista quan no l'estiguis utilitzant.
- En llocs molt atapeïts de gent roman alerta davant de la presència de carteristes.
- Vés amb compte si utilitzes el mòbil als llocs públics: mantén-lo preferentment en mode vibrador o amb un volum de timbre baix.
- Si tens un equip de mans lliures, utilitza'l habitualment per parlar, mantenint el telèfon en una bossa o butxaca de la roba.
- En establiments públics evita deixar el mòbil sobre taules, seients o taulells, o en bosses a la vista.
- Als automòbils no deixis el mòbil sobre el davantal o el seient contigu.
- No deixis el mòbil a un desconegut sota cap pretext.
- Presenta una denúncia a la comissaria més propera fent constar el número de telèfon i l'IMEI del terminal.
- Avisa el teu operador per suspendre la línia.
- Notifica al teu operador el codi IMEI del terminal sostret.
- Si el mòbil estigués cobert per una pòlissa d'assegurança, notifica com més aviat millor a la teva companyia d'assegurances la sostracció del telèfon.
- Truca'ns immediatament al 607 123 000 per facilitar-nos el número de telèfon i l'IMEI (15 dígits que podràs trobar a l'espai interior de la bateria del mòbil, o també el pots conèixer marcant el codi *#06#). Així podrem bloquejar el mòbil i evitar-ne un ús fraudulent per part dels lladres.
- I denuncia el robatori a la policia o a la guàrdia civil.
- Anota les dades del teu mòbil i conserva-les a un lloc segur: El codi PIN i PUK, que
bloqueja i desbloqueja la targeta SIM.
El codi d'identificació del terminal o IMEI.
- Tingues sempre activat el bloqueig de la targeta SIM.
- Anota el número d'IMEI en un lloc segur per comunicar-lo a l'operador o la policia en cas de robatori.
- Evita tenir el mòbil a la vista quan no l'estiguis utilitzant.
- En llocs molt atapeïts de gent roman alerta davant de la presència de carteristes.
- Vés amb compte si utilitzes el mòbil als llocs públics: mantén-lo preferentment en mode vibrador o amb un volum de timbre baix.
- Si tens un equip de mans lliures, utilitza'l habitualment per parlar, mantenint el telèfon en una bossa o butxaca de la roba.
- En establiments públics evita deixar el mòbil sobre taules, seients o taulells, o en bosses a la vista.
- Als automòbils no deixis el mòbil sobre el davantal o el seient contigu.
- No deixis el mòbil a un desconegut sota cap pretext.
- Presenta una denúncia a la comissaria més propera fent constar el número de telèfon i l'IMEI del terminal.
- Avisa el teu operador per suspendre la línia.
- Notifica al teu operador el codi IMEI del terminal sostret.
- Si el mòbil estigués cobert per una pòlissa d'assegurança, notifica com més aviat millor a la teva companyia d'assegurances la sostracció del telèfon.
- Truca'ns immediatament al 607 123 000 per facilitar-nos el número de telèfon i l'IMEI (15 dígits que podràs trobar a l'espai interior de la bateria del mòbil, o també el pots conèixer marcant el codi *#06#). Així podrem bloquejar el mòbil i evitar-ne un ús fraudulent per part dels lladres.
- I denuncia el robatori a la policia o a la guàrdia civil.
El Ministeri de Turisme, Indústria i Comerç (MITYC) ha resulto positivament el projecte ERGO-LTE:Evolución de les Xarxes Mòbils Hacia la 4G LTE en el qual cooperen tres agents clau de l'escenari actual de les comunicacions mòbils en Espanya:
- Vodafone, líder mundial en comunicacions mòbils.
- Ingenia Telecom, proveïdor de solucions innovadores per a l'optimització de xarxes mòbils.
- iTEAM, institut de telecomunicacions i aplicacions multimèdia dependent de la Universitat Politècnica de València.
El Ministeri de Turisme, Indústria i Comerç (MITYC) ha resulto positivament el projecte ERGO-LTE:Evolución de les Xarxes Mòbils Hacia la 4G LTE en el qual cooperen tres agents clau de l'escenari actual de les comunicacions mòbils en Espanya:
- Vodafone, líder mundial en comunicacions mòbils.
- Ingenia Telecom, proveïdor de solucions innovadores per a l'optimització de xarxes mòbils.
- iTEAM, institut de telecomunicacions i aplicacions multimèdia dependent de la Universitat Politècnica de València.
En cas de tractar-se de la baixa d'una contractació de servei, tingui o no dispositiu associat, pots cridar al 22123 o al 607123000 indicant Bajas (Horari: dilluns a diumenge de 09:00h a 21:00h).Vodafone es farà càrrec dels costos de missatgeria.També pots trucar al 607123000 des de qualsevol telèfon indicant Devolucions o Baixes (cost, com una trucada a un número
Vodafone).Te informem de què, si la prestació del servei comença durant el període de desistiment, Vodafone i/o Vodafone Serveis S.L.U.podrà realitzar el cobrament d'un import proporcional a la part deixada del servei o altres despeses establertes al Contracte en què hagi incorregut Vodafone, fins al moment d'efectuar el desistiment.
Dins
del termini de 14 dies des del desistiment et tornarem els costos en què hagis incorregut, tenint en compte l'establert en el paràgraf anterior, incloent el cost de dispositiu en el seu cas, mitjançant transferència bancària sempre que el dispositiu s'hagi rebut en magatzem i compleixi les següents condicions:
En cas de tractar-se de la baixa d'una contractació de servei, tingui o no dispositiu associat, pots cridar al 22123 o al 607123000 indicant Bajas (Horari: dilluns a diumenge de 09:00h a 21:00h).Vodafone es farà càrrec dels costos de missatgeria.També pots trucar al 607123000 des de qualsevol telèfon indicant Devolucions o Baixes (cost, com una trucada a un número
Vodafone).Te informem de què, si la prestació del servei comença durant el període de desistiment, Vodafone i/o Vodafone Serveis S.L.U.podrà realitzar el cobrament d'un import proporcional a la part deixada del servei o altres despeses establertes al Contracte en què hagi incorregut Vodafone, fins al moment d'efectuar el desistiment.
Dins
del termini de 14 dies des del desistiment et tornarem els costos en què hagis incorregut, tenint en compte l'establert en el paràgraf anterior, incloent el cost de dispositiu en el seu cas, mitjançant transferència bancària sempre que el dispositiu s'hagi rebut en magatzem i compleixi les següents condicions:
Més informació
Més informació
ti.Nuestro compromís addicional:
Si el teu dispositiu té algun defecte d'origen, si tu vols, et reemborsem el cost perquè n'adquireixis un d'igual dins dels primers 30 dies naturals des de la data de la compra, en les següents condicions:
- Dispositiu sense danys aparents o visibles.
- La seva caixa original.
- Tots els manuals i fullets.
- CD i instruccions.
- Carregador original, amb els cables i clavilles inclosos i qualsevol accessori addicional pertanyent al pack o a la promoció a la qual t'hagis acollit.
- Si n'hi ha, la bateria original.
més, Vodafone presta un servei postvenda d'assistència tècnica oficial reconegut pels fabricants.
Per
a qualsevol consulta, truca gratuïtament al 22123
ti.Nuestro compromís addicional:
Si el teu dispositiu té algun defecte d'origen, si tu vols, et reemborsem el cost perquè n'adquireixis un d'igual dins dels primers 30 dies naturals des de la data de la compra, en les següents condicions:
- Dispositiu sense danys aparents o visibles.
- La seva caixa original.
- Tots els manuals i fullets.
- CD i instruccions.
- Carregador original, amb els cables i clavilles inclosos i qualsevol accessori addicional pertanyent al pack o a la promoció a la qual t'hagis acollit.
- Si n'hi ha, la bateria original.
més, Vodafone presta un servei postvenda d'assistència tècnica oficial reconegut pels fabricants.
Per
a qualsevol consulta, truca gratuïtament al 22123
fer la cancel·lació, el client haurà d'aportar les dades següents per identificar-se:
- Clients particulars: clau o nom, cognoms i DNI/NIF.
- Clients d'empreses: clau o CIF (en cas de ser autònom, DNI/NIF), entitat bancària on es gestionen els pagaments amb Vodafone i adreça de facturació.
del tràmit de portabilitat en què es conegui l'hora en què es realitzarà el canvi d'operador, Vodafone España S.A.U.informarà el client de fins a quina hora límit és possible cancel·lar la portabilitat.El client podrà cancel·lar en qualsevol moment des de la contractació fins a l'hora límit esmentada.En el cas de portabilitat mòbil, fins a les 14:00 hores del dia anterior a l'execució de la portabilidad.Si
el client decideix cancel·lar, l'acte de la cancel·lació no tindrà cap cost, sense detriment que el client hagi de tornar els equips subministrats i fer-se càrrec de costos dels recuperació, costos d'equipaments i instal·lacions no recuperables i fer front als compromisos de permanència d'aquells serveis contractats dins del paquet comercial i que vengen sent deixats amb anterioritat a l'exercici de la portabilitat.Aquests costos són específics del producte contractat i del moment de tramitació d'aquest producte.
Si vol cancel·lar
Clients particulars:
- Per telèfon: De dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 800 400 005 (per a portabilitats mòbils) i 900 844 080 (per a portabilitats fixes) o introdueix les teves dades a https://www.vodafone.es/c/conocenos/es/vodafone-espana/quienes-somos/legal-y-regulatorio/otra-informacion-legal/cancelar-portabilidades/
Clients d'empreses: -
Per a autònoms i empreses d'1 a 9 empleats: de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 1443.
- Per a empreses de 10 a 100 empleats: de dilluns a divendres en horari de 8:00 a 22:00h, truqui al número 800 400 056.
O introdueix les teves dades a: https://www.vodafone.es/c/conocenos/es/vodafone-espana/quienes-somos/legal-y-regulatorio/otra-informacion-legal/cancelar-portabilidades/
fer la cancel·lació, el client haurà d'aportar les dades següents per identificar-se:
- Clients particulars: clau o nom, cognoms i DNI/NIF.
- Clients d'empreses: clau o CIF (en cas de ser autònom, DNI/NIF), entitat bancària on es gestionen els pagaments amb Vodafone i adreça de facturació.
del tràmit de portabilitat en què es conegui l'hora en què es realitzarà el canvi d'operador, Vodafone España S.A.U.informarà el client de fins a quina hora límit és possible cancel·lar la portabilitat.El client podrà cancel·lar en qualsevol moment des de la contractació fins a l'hora límit esmentada.En el cas de portabilitat mòbil, fins a les 14:00 hores del dia anterior a l'execució de la portabilidad.Si
el client decideix cancel·lar, l'acte de la cancel·lació no tindrà cap cost, sense detriment que el client hagi de tornar els equips subministrats i fer-se càrrec de costos dels recuperació, costos d'equipaments i instal·lacions no recuperables i fer front als compromisos de permanència d'aquells serveis contractats dins del paquet comercial i que vengen sent deixats amb anterioritat a l'exercici de la portabilitat.Aquests costos són específics del producte contractat i del moment de tramitació d'aquest producte.
Si vol cancel·lar
Clients particulars:
- Per telèfon: De dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 900 844 080 (per a portabilitats mòbils) i 800 400 005 (per a portabilitats fixes)
Clients d'empreses: -
Per a autònoms i empreses d'1 a 9 empleats: de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 1443.
- Per a empreses de 10 a 100 empleats: de dilluns a divendres en horari de 8:00 a 22:00h, truqui al número 800 400 056.

Una manera de fer Europa
Durant el 2015, Vodafone va resultar adjudicatària d'ajuts públics a través del Programa d'Extensió de la Banda Ampla de Nova Generació, promogut pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, i cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per desplegar una xarxa de fibra òptica de 100 Mbps a sis poblacions: Sant Vicenç dels Horts, Olesa de Montserrat, Salou, Blanes, Lloret de Mar i Ciempozuelos, on no hi havia cap altre operador prestant serveis de telecomunicacions de banda ampla.
Oferta de servei a l'engròs
A les poblacions indicades on s'ha desplegat la xarxa d'accés de fibra òptica objecte dels ajuts públics, Vodafone té a disposició de qualsevol operador que ho sol·liciti una oferta per a l'accés a l'engròs a les infraestructures desplegades d'acord amb el que s'indica en el punt 7 de l'article 6 de l'Ordre IET/1144/2013, de 18 de juny, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió d'ajuts amb càrrec al Programa d'extensió de la banda ampla de nova generació.
Els serveis a l'engròs ofertats són els següents:
1.OFERTA DE SERVEI A L'ENGRÒS D'ACCÉS INDIRECTE BITSTREAM
El servei a l'engròs ofert als operadors interessats es tracta d'un servei de bitstream, ja que en efectuar-se un desplegament de fibra amb una arquitectura GPON resulta impossible la prestació d'un servei de desagregació de fibra fosca, que consisteix, a tots els efectes, en un servei de desagregació virtual de fibra.Aquest servei compleix els criteris acceptats tant per la Comissió Europea com pel BEREC i les Autoritats Nacionals de Regulació:
2.Agnòstic quant a serveis: permet multitud de serveis diferents.
3.Control d'accés: l'operador té control de la connexió d'accés a l'engròs.
4.Control del CPE: existeix control de l'equip de client per l'operador a l'engròs.
Dins de l'acord s'ofereixen un conjunt de perfils comercials competitius per a l'operador que sol·liciti aquest servei a l'engròs i sobre els quals se sol·licitarà el servei d'accés i trànsit a clients finals.
L'esquema de preus segueix el següent model:
Tipus | Concepte | Periodicitat | ||
Servei Bitstream | Quota d'alta en el servei Bitstream | One-off | ||
Servei d'interconnexió | Quota d'alta de PAI | One-off | ||
Servei d'interconnexió | Quota recurrent associada a PAI | Mensual | ||
Servei d'interconnexió | Quota de modificació de PAI | One-off | ||
Servei d'interconnexió | Quota de baixa de PAI | One-off | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota d'alta de servei | One-off | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota recurrent associada al servei | Mensual | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota per canvi de perfil del servei | One-off | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota de baixa del servei | One-off |
Dins d'aquest servei a l'engròs s'ofereix l'accés a la infraestructura civil pròpia de la planta desplegada associada al projecte concret subvencionat, per a la instal·lació de cables per part d'altres operadors per facilitar el desplegament de xarxes fixes d'accés de nova generació.L'oferta a l'engròs és accessible a qualsevol operador de xarxes públiques de comunicacions i inclou l'accés a conductes i registres propis desplegats.
S'inclouen dins de l'oferta suficientment detallats els nivells de qualitat i servei: servei d'informació sobre la infraestructures disponibles, paràmetres de qualitat, termini de lliurament, procediment de gestió i servei de manteniment i de resolució d'incidències.
Els preus inclosos a l'oferta es desglossen en funció dels diferents elements i dimensions dels conductes i registres.
Les ofertes a l'engròs desenvolupades per a cadascun dels serveis anteriors, tal com s'ha indicat, inclouen i detallen els serveis oferts, conjuntament amb els preus i procediments associats a cadascun d'ells.En qualsevol cas, hi ha plena disponibilitat per part de Vodafone per revisar, dins del possible, requeriments tècnics específics per ajustar-se a les necessitats de cada operador.

Una manera de fer Europa
Durant el 2015, Vodafone va resultar adjudicatària d'ajuts públics a través del Programa d'Extensió de la Banda Ampla de Nova Generació, promogut pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, i cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per desplegar una xarxa de fibra òptica de 100 Mbps a sis poblacions: Sant Vicenç dels Horts, Olesa de Montserrat, Salou, Blanes, Lloret de Mar i Ciempozuelos, on no hi havia cap altre operador prestant serveis de telecomunicacions de banda ampla.
Oferta de servei a l'engròs
A les poblacions indicades on s'ha desplegat la xarxa d'accés de fibra òptica objecte dels ajuts públics, Vodafone té a disposició de qualsevol operador que ho sol·liciti una oferta per a l'accés a l'engròs a les infraestructures desplegades d'acord amb el que s'indica en el punt 7 de l'article 6 de l'Ordre IET/1144/2013, de 18 de juny, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió d'ajuts amb càrrec al Programa d'extensió de la banda ampla de nova generació.
Els serveis a l'engròs ofertats són els següents:
1.OFERTA DE SERVEI A L'ENGRÒS D'ACCÉS INDIRECTE BITSTREAM
El servei a l'engròs ofert als operadors interessats es tracta d'un servei de bitstream, ja que en efectuar-se un desplegament de fibra amb una arquitectura GPON resulta impossible la prestació d'un servei de desagregació de fibra fosca, que consisteix, a tots els efectes, en un servei de desagregació virtual de fibra.Aquest servei compleix els criteris acceptats tant per la Comissió Europea com pel BEREC i les Autoritats Nacionals de Regulació:
2.Agnòstic quant a serveis: permet multitud de serveis diferents.
3.Control d'accés: l'operador té control de la connexió d'accés a l'engròs.
4.Control del CPE: existeix control de l'equip de client per l'operador a l'engròs.
Dins de l'acord s'ofereixen un conjunt de perfils comercials competitius per a l'operador que sol·liciti aquest servei a l'engròs i sobre els quals se sol·licitarà el servei d'accés i trànsit a clients finals.
L'esquema de preus segueix el següent model:
Tipus | Concepte | Periodicitat | ||
Servei Bitstream | Quota d'alta en el servei Bitstream | One-off | ||
Servei d'interconnexió | Quota d'alta de PAI | One-off | ||
Servei d'interconnexió | Quota recurrent associada a PAI | Mensual | ||
Servei d'interconnexió | Quota de modificació de PAI | One-off | ||
Servei d'interconnexió | Quota de baixa de PAI | One-off | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota d'alta de servei | One-off | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota recurrent associada al servei | Mensual | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota per canvi de perfil del servei | One-off | ||
Servei d'accés i trànsit | Quota de baixa del servei | One-off |
Dins d'aquest servei a l'engròs s'ofereix l'accés a la infraestructura civil pròpia de la planta desplegada associada al projecte concret subvencionat, per a la instal·lació de cables per part d'altres operadors per facilitar el desplegament de xarxes fixes d'accés de nova generació.L'oferta a l'engròs és accessible a qualsevol operador de xarxes públiques de comunicacions i inclou l'accés a conductes i registres propis desplegats.
S'inclouen dins de l'oferta suficientment detallats els nivells de qualitat i servei: servei d'informació sobre la infraestructures disponibles, paràmetres de qualitat, termini de lliurament, procediment de gestió i servei de manteniment i de resolució d'incidències.
Els preus inclosos a l'oferta es desglossen en funció dels diferents elements i dimensions dels conductes i registres.
Les ofertes a l'engròs desenvolupades per a cadascun dels serveis anteriors, tal com s'ha indicat, inclouen i detallen els serveis oferts, conjuntament amb els preus i procediments associats a cadascun d'ells.En qualsevol cas, hi ha plena disponibilitat per part de Vodafone per revisar, dins del possible, requeriments tècnics específics per ajustar-se a les necessitats de cada operador.