Saltar al contingut principal

Més informació legal

Més informació legal

Expandeix el contingut d'Explotació de xarxes i prestació de serveis
Habilitació de Vodafone per a l'explotació de xarxes i la prestació de serveis de comunicacions electròniques.
 
Vodafone España, SAU d'acord amb l'article 6 de la Llei 9/2014, de 9 de maig, general de telecomunicacions, i amb el Reial decret 424/2005, de 15 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament sobre les condicions per a la prestació de serveis de comunicacions electròniques, el servei universal i la protecció d'usuaris, figura inscrita en el Registre d'operadors de xarxes i serveis de comunicacions electròniques com a entitat autoritzada per explotar les xarxes i prestar els serveis de comunicacions electròniques que s'especifiquen a continuació:
 
Explotació de xarxes:
  • Xarxa telefònica mòbil, suport del servei GSM.
     
  • Xarxa telefònica mòbil, suport del servei DCS 1800.
     
  • Xarxa telefònica mòbil, suporti del servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
     
  • Xarxa telefònica fixa.
 
Prestació de serveis de comunicacions electròniques:
  • Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat GSM.
     
  • Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat DCS 1800.
     
  • Servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
     
  • Servei telefònic fix disponible al públic.
     
  • Revenda del servei telefònic fix.
     
  • Serveis vocals nòmades multimèdia.
     
  • Transport del senyal dels serveis de comunicació audiovisual.
     
  • Serveis de transmissió de dades disponibles al públic: proveïdor d'accés a Internet, emmagatzematgei reenviament de missatges, interconnexió de xarxes d'àrea local, videoconferència, subministrament de commutació de dades per paquets o circuits, missatgeria electrònica i fax sota demanda.
     
Arxius relacionats:
Habilitació de Vodafone per a l'explotació de xarxes i la prestació de serveis de comunicacions electròniques.
 
Vodafone España, SAU d'acord amb l'article 6 de la Llei 9/2014, de 9 de maig, general de telecomunicacions, i amb el Reial decret 424/2005, de 15 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament sobre les condicions per a la prestació de serveis de comunicacions electròniques, el servei universal i la protecció d'usuaris, figura inscrita en el Registre d'operadors de xarxes i serveis de comunicacions electròniques com a entitat autoritzada per explotar les xarxes i prestar els serveis de comunicacions electròniques que s'especifiquen a continuació:
 
Explotació de xarxes:
  • Xarxa telefònica mòbil, suport del servei GSM.
     
  • Xarxa telefònica mòbil, suport del servei DCS 1800.
     
  • Xarxa telefònica mòbil, suporti del servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
     
  • Xarxa telefònica fixa.
 
Prestació de serveis de comunicacions electròniques:
  • Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat GSM.
     
  • Servei telefònic mòbil disponible al públic, en la modalitat DCS 1800.
     
  • Servei de comunicacions mòbils de tercera generació (UMTS).
     
  • Servei telefònic fix disponible al públic.
     
  • Revenda del servei telefònic fix.
     
  • Serveis vocals nòmades multimèdia.
     
  • Transport del senyal dels serveis de comunicació audiovisual.
     
  • Serveis de transmissió de dades disponibles al públic: proveïdor d'accés a Internet, emmagatzematgei reenviament de missatges, interconnexió de xarxes d'àrea local, videoconferència, subministrament de commutació de dades per paquets o circuits, missatgeria electrònica i fax sota demanda.
     
Arxius relacionats:
Expandeix el contingut de Requisits mínims i prestació de serveis
Requisits mínims que han d'aparèixer als contractes en virtut del que estableix l'article 109.2 en relació amb l'article 105.2 del Reial decret 424/2005, de 15 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament sobre les condicions per a la prestació de serveis de comunicacions electròniques, el servei universal i la protecció dels usuaris:
 
1.Domicili
 
Vodafone España, SAUés una societat inscrita al Registre Mercantil de Madrid (tom 8.156, secció 8, full 131.612, foli 61, inscripció 1r) i amb NIF: A-80907397, amb seu social situada a l'avinguda de América, 115, 28042 Madrid, Espanya, serà considerada domicili de Vodafone a tots els efectes legals.
 
2.Cobertura i qualitat
 
Vodafone es compromet a posar a disposició del Client informació actualitzada sobre les zones de cobertura en què el Servei estigui implantat.
 
Vodafone complirà els mínims de qualitat, i es compromet a informar el Client sobre aquests extrems en el Servei d'Atenció Telefónica 123 (per a clients particulars) / 122 (per a clients empresa). La cobertura i la qualitat del Servei es poden veure alterades per circumstàncies excepcionals que impossibilitin el compliment dels mínims de qualitat. Els serveis estan referits al territori nacional, sens perjudici d'aquells casos en què el Client es pugui beneficiar de l'extensió del Servei més enllà d'aquest, en la mesura en què ho permetin els acords bilaterals que Vodafone concerti amb els operadors dels diferents països.
 
En cas que es produeixi una interrupció temporal en el servei telefònic mòbil disponible al públic, el Client podrà sol·licitar formalment una quantitat que serà, almenys, igual a la més gran de les dues següents:
  • La mitjana de l'import facturat per tots els serveis interromputs durant els tres (3) mesos anteriors a la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti el Client en servei; si bé en cas d'una antiguitat, com a Client postpagament, inferior a tres mesos, es considerarà l'import de la factura mitjana en les mensualitats completes efectuades o la que s'hagués obtingut en una mensualitat estimada de manera proporcional al període de consum efectiu realitzat o
  • cinc (5) vegades la quota mensual d'abonament vigent en el moment de la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti la interrupció al Client en servei.
 
Vodafone abonarà aquestes quantitats a la factura corresponent al període immediat al considerat quan la interrupció del Servei suposi el dret a una indemnització per un import superior a un (1) euro.
 
No serà d'aplicació el que disposa l'apartat anterior quan la interrupció temporal estigui motivada per alguna de les causes següents: (i) força major (ii) incompliment greu pel Client de les condicions contractuals, en especial en cas de frau o mora en el pagament o (iii) danys produïts a la xarxa a causa de la connexió pel Client d'equips terminals la conformitat de la qual no hagi estat avaluada.
 
Quan la interrupció temporal sigui deguda a causes de força major, Vodafone haurà de procedir a la devolució automàtica a l'abonat dels imports de la quota d'abonament i altres d'independents del trànsit, prorratejats pel temps que hagués durat la interrupció.
 
3.Tarifes de facturació i pagament
 
El Client abonarà a Vodafone les quantitats meritades per tots i cadascun dels conceptes corresponents al Servei prestat i segons les tarifes posades en coneixement del Client o vigents en cada moment.
 
Vodafone comunicarà la modificació de tarifes als organismes competents en la matèria amb, com a mínim, deu (10) dies d'antelació i al Client amb un (1) mes d'antelació a l'entrada en vigor de la modificació.La comunicació al Client es podrà realitzar a través de la pàgina web de Vodafone, www.vodafone.es, oun altre medi alternatiu, i en cas de ser sol·licitat pel Client, se li comunicarà tal modificació per escrit i sense cap despesa.La continuació en la utilització del Servei per part del Client a partir de la comunicació es considerarà com a acceptació d'aquesta.
 
Vodafone facturarà mensualment al Client la quantitat que aquest hagi d'abonar per la prestació del Servei.En cas que per raons tècniques no fos possible facturar al Client en el període immediatament posterior a la meritació, Vodafone podrà presentar al cobrament la factura en els períodes següents.Vodafone podrà facturar per al cobrament immediat les quantitats meritades quan (i) s'excedeixin pel Client els límits de crèdit pactats, si escau, (ii) es produeixi la suspensió o interrupció del Servei, (iii) el Client incompleixi el Contracte, o (iv) en casos de frau o riscos d'impagament.
 
Per efectuar els pagaments meritats, el Client podrà optar entre la domiciliació bancària o el pagament per caixers automàtics.L'impagament pel Client de les quantitats degudes per la utilització del Servei en la data en què s'hagi de fer el pagament segons factura implicarà l'obligació per al Client de pagar un interès de demora igual a l'interès legal dels diners, incrementats en un dos per cent (2%), així com les despeses bancàries ocasionades per la devolució i sens perjudici de les altres conseqüències que es poguessin derivar del seu incompliment, entre d'altres, la inclusió de les seves dades en fitxers de solvència patrimonial i de crèdit.Vodafone podrà utilitzar i executar, per a la restitució de les quantitats degudes, les dades relatives a les targetes de crèdit o dèbit que haguessin estat facilitades pel Client, o els dipòsits, fiances o altres garanties establertes.
 
4.Inici del servei i desconnexió del servei
 
Vodafone iniciarà la prestació del servei telefònic mòbil disponible al públic al Client durant els quinze (15) dies següents a la signatura del Contracte.
 
Vodafone informa el Client del dret a la desconnexió de les trucades de tarifes superiors, serveis de tarifació addicional i trucades internacionals.A aquest efecte, el Client ha de comunicar a Vodafone la seva intenció de desconnectar-se dels serveis esmentats.Vodafone farà efectiva la desconnexió en un termini màxim de deu (10) dies des de la recepció de la sol·licitud.Si aquesta desconnexió no es produís en el termini esmentat, per causes no imputables al Client, seran a càrrec de Vodafone els costos derivats del Servei la desconnexió del qual se sol·licita.
 
A més, Vodafone podrà introduir els canvis en els sistemes i instal·lacions i en la numeració del client exigits per necessitats tècniques i d'evolució.
 
5.Reclamacions
 
En cas de desacord del Client relatiu a la prestació del Servei, el Client haurà de dirigir la reclamació al domicili social de Vodafone, en el termini d'un (1) mes des del moment en què tingui coneixement del fet que motivi la reclamació.La reclamació, que en tot cas serà formulada per escrit, no justificarà demora o ajornament en el pagament de la factura objecte de la reclamació.
 
Així mateix, en cas que el Client no hagués obtingut resposta satisfactòria de Vodafone en el termini d'un (1) mes, es podrà adreçar, durant els tres (3) mesos següents, a la Junta Arbitral de Consum o a la Secretaria d'Estat de les Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació.
 
El Client atorga plena validesa als registres emmagatzemats en els sistemes de Vodafone relatius a les converses entre Vodafone i el Client, tret de prova en contra.
 
El Client té disponible en la pàgina web de Vodafone, www.vodafone.es, la informació sobre els procediments per presentar les queixes, reclamacions i peticions.
 
6.Protecció de dades personals i guies d'abonats
 
En compliment del que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, el Client queda informat que s'incorporen al corresponent fitxer titularitat i responsabilitat de Vodafone les seves dades personals a les quals Vodafone tingui accés com a conseqüència de la relació contractual, consultes, transaccions, sol·licitud de contractes, contractació de productes i serveis de telecomunicacions, comunicacions electròniques, de valor afegit o continguts (serveis de logotips, melodies, imatges, vídeos, àudio, xats, fòrums o serveis d'informació, lleure, entreteniment, missatgeria o en general, aquelles que incloguin aplicacions o serveis addicionals a la mera comunicació) que tinguin lloc per qualsevol medi.A aquest efecte, Vodafone durà a terme un tractament automatitzat d'aquestes dades amb la finalitat d'utilitzar-les en relació amb el desenvolupament del Contracte, l'oferta i contractació amb el Client dels productes i serveis de Vodafone.
 
Així mateix, el Client autoritza Vodafone a tractar aquestes dades amb finalitats de desenvolupament d'accions comercials i de promoció comercial i publicitària, siguin de caràcter general o adaptades a les seves característiques personals, dels serveis de telecomunicacions, comunicacions electròniques, de valor afegit o continguts prestats per Vodafone, per empreses del Grup Vodafone del sector de les telecomunicacions i per tercers que intervinguin en la prestació dels serveis esmentats, durant o després de la vigència del Contracte.El Client pot revocar aquest consentiment en qualsevol moment, sense efectes retroactius.
 
De la mateixa manera, el Client autoritza Vodafone a la comunicació o cessió de les seves dades personals a empreses del Grup Vodafone del sector de les telecomunicacions, situades a Espanya o a l'estranger, i als seus agents o distribuïdors autoritzats, amb les finalitats assenyalades abans.
 
El Client consent expressament el tractament de les dades a què es refereixen els apartats anteriors i a les de trànsit i facturació, per a la prestació i promoció comercial dels serveis de telecomunicacions, comunicacions electròniques, de valor afegit o continguts, així com per fer valoracions en funció de l'ús dels mateixos serveis, consentiment que podrà revocar en qualsevol moment.
 
Vodafone informa el Client que les seves dades de localització seran cedides als serveis d'emergència (112), si així fossin sol·licitades.
 
El Client pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició previstos en la Llei, dirigint-se, per qualsevol medi que permeti acreditar la tramesa i la recepció, a Vodafone, avinguda de América 115, 28042 Madrid, Espanya.
 
Vodafone informa el Client que si aquest sol·licita la inclusió de les seves dades personals en guies d'abonats, haurà de comunicar aquestes dades a la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions perquè aquesta pugui posar-les a disposició de les entitats que elaborin les guies i les entitats que proveeixin serveis d'informació o consulta.
 
El Client podrà sol·licitar gratuïtament que les seves dades no figurin en les guies d'abonats impreses o electròniques o en els serveis d'informació sobre números d'abonat.Quan el Client exerceixi qualsevol dels seus drets en relació amb el fitxer de guies d'abonats o serveis de consulta sobre números d'abonats, haurà de comunicar a Vodafone la seva petició especificant si es refereix al servei de guies impreses o electròniques i/o de consulta o informació sobre números d'abonat.A aquest efecte es podrà dirigir a l'adreça abans ressenyada al domicili social de Vodafone.
 
7.Resolució del contracte
 
El Client i Vodafone tenen dret a resoldre el Contracte per les causes generals d'extinció dels contractes.Així mateix, el Client tindrà dret a resoldre el Contracte en qualsevol moment i amb una antelació de dos (2) dies hàbils comunicant-ho a Vodafone i adjuntant còpia del DNI o d'una altra documentació acreditativa de la seva personalitat.Serà causa de resolució automàtica d'aquest Contracte a instàncies de Vodafone l'extinció de l'habilitació a Vodafone per prestar el Servei quan això determini la impossibilitat de continuar prestant-lo.
 
Vodafone podrà resoldre automàticament el Contracte per incompliment pel Client de qualsevol de les seves condicions.En cap cas, l'extinció, la resolució o el desistiment d'aquest Contracte no exonerarà el Client o Vodafone de les seves obligacions pendents per qualsevol concepte, com per exemple les contretes en assumir la condició particular de permanència, si escau.El Client té dret a conservar la numeració associada a la/les línia/es de la seva titularitat, en cas que sol·liciti la portabilitat a un altre operador de telefonia mòbil.
 
Serà causa de resolució automàtica del Contracte a instàncies de Vodafone l'extinció de l'habilitació a Vodafone per prestar el Servei quan això determini la impossibilitat de continuar prestant-lo.
 
Vodafone podrà resoldre automàticament el Contracte per incompliment de qualsevol de les seves condicions i, en particular, per un mal ús del Client del Servei prestat en els termes de la Condició general 13, cessió amb ànim de lucre en els termes de la Condició general 14, quan es doni el supòsit de morositat previst en la Condició general 4, per incompliment del que estableix la Condició general 7 i en cas de falta de veracitat de les dades facilitades pel Client.En cap cas la resolució o el desistiment del Contracte no exonerarà el Client i Vodafone de les seves obligacions pendents per qualsevol concepte, com les contretes en assumir Condicions particulars i altres de similar naturalesa.
 
El Client té dret a conservar la numeració associada a les línies de la seva titularitat, en cas que sol·liciti la portabilitat a un altre operador de telefonia mòbil.En el cas dels clients empresa, hauran d'adjuntar, a més, documentació acreditativa del client i el seu representant.Condicions del Contracte de permanència: El Client es compromet a romandre donat d'alta en aquest Contracte i en un pla de preus de consum mínim igual o superior al contractat, amb la línia vinculada a aquest durant els 18 mesos següents a partir de la signatura segons les condicions de permanència de Vodafone en cada moment.En cas de baixa anticipada del Client per qualsevol causa o canvi de pla de preus a un de tarifa inferior per decisió del Client, aquest abonarà a Vodafone la quantitat màxima de 150 euros (impostos indirectes no inclosos) que seran carregats en el compte corrent del Client, tot això sens perjudici del pactat en ulterior condició particular, si escau.
Requisits mínims que han d'aparèixer als contractes en virtut del que estableix l'article 109.2 en relació amb l'article 105.2 del Reial decret 424/2005, de 15 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament sobre les condicions per a la prestació de serveis de comunicacions electròniques, el servei universal i la protecció dels usuaris:
 
1.Domicili
 
Vodafone España, SAUés una societat inscrita al Registre Mercantil de Madrid (tom 8.156, secció 8, full 131.612, foli 61, inscripció 1r) i amb NIF: A-80907397, amb seu social situada a l'avinguda de América, 115, 28042 Madrid, Espanya, serà considerada domicili de Vodafone a tots els efectes legals.
 
2.Cobertura i qualitat
 
Vodafone es compromet a posar a disposició del Client informació actualitzada sobre les zones de cobertura en què el Servei estigui implantat.
 
Vodafone complirà els mínims de qualitat, i es compromet a informar el Client sobre aquests extrems en el Servei d'Atenció Telefónica 123 (per a clients particulars) / 122 (per a clients empresa). La cobertura i la qualitat del Servei es poden veure alterades per circumstàncies excepcionals que impossibilitin el compliment dels mínims de qualitat. Els serveis estan referits al territori nacional, sens perjudici d'aquells casos en què el Client es pugui beneficiar de l'extensió del Servei més enllà d'aquest, en la mesura en què ho permetin els acords bilaterals que Vodafone concerti amb els operadors dels diferents països.
 
En cas que es produeixi una interrupció temporal en el servei telefònic mòbil disponible al públic, el Client podrà sol·licitar formalment una quantitat que serà, almenys, igual a la més gran de les dues següents:
  • La mitjana de l'import facturat per tots els serveis interromputs durant els tres (3) mesos anteriors a la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti el Client en servei; si bé en cas d'una antiguitat, com a Client postpagament, inferior a tres mesos, es considerarà l'import de la factura mitjana en les mensualitats completes efectuades o la que s'hagués obtingut en una mensualitat estimada de manera proporcional al període de consum efectiu realitzat o
  • cinc (5) vegades la quota mensual d'abonament vigent en el moment de la interrupció, prorratejada pel temps real que afecti la interrupció al Client en servei.
 
Vodafone abonarà aquestes quantitats a la factura corresponent al període immediat al considerat quan la interrupció del Servei suposi el dret a una indemnització per un import superior a un (1) euro.
 
No serà d'aplicació el que disposa l'apartat anterior quan la interrupció temporal estigui motivada per alguna de les causes següents: (i) força major (ii) incompliment greu pel Client de les condicions contractuals, en especial en cas de frau o mora en el pagament o (iii) danys produïts a la xarxa a causa de la connexió pel Client d'equips terminals la conformitat de la qual no hagi estat avaluada.
 
Quan la interrupció temporal sigui deguda a causes de força major, Vodafone haurà de procedir a la devolució automàtica a l'abonat dels imports de la quota d'abonament i altres d'independents del trànsit, prorratejats pel temps que hagués durat la interrupció.
 
3.Tarifes de facturació i pagament
 
El Client abonarà a Vodafone les quantitats meritades per tots i cadascun dels conceptes corresponents al Servei prestat i segons les tarifes posades en coneixement del Client o vigents en cada moment.
 
Vodafone comunicarà la modificació de tarifes als organismes competents en la matèria amb, com a mínim, deu (10) dies d'antelació i al Client amb un (1) mes d'antelació a l'entrada en vigor de la modificació.La comunicació al Client es podrà realitzar a través de la pàgina web de Vodafone, www.vodafone.es, oun altre medi alternatiu, i en cas de ser sol·licitat pel Client, se li comunicarà tal modificació per escrit i sense cap despesa.La continuació en la utilització del Servei per part del Client a partir de la comunicació es considerarà com a acceptació d'aquesta.
 
Vodafone facturarà mensualment al Client la quantitat que aquest hagi d'abonar per la prestació del Servei.En cas que per raons tècniques no fos possible facturar al Client en el període immediatament posterior a la meritació, Vodafone podrà presentar al cobrament la factura en els períodes següents.Vodafone podrà facturar per al cobrament immediat les quantitats meritades quan (i) s'excedeixin pel Client els límits de crèdit pactats, si escau, (ii) es produeixi la suspensió o interrupció del Servei, (iii) el Client incompleixi el Contracte, o (iv) en casos de frau o riscos d'impagament.
 
Per efectuar els pagaments meritats, el Client podrà optar entre la domiciliació bancària o el pagament per caixers automàtics.L'impagament pel Client de les quantitats degudes per la utilització del Servei en la data en què s'hagi de fer el pagament segons factura implicarà l'obligació per al Client de pagar un interès de demora igual a l'interès legal dels diners, incrementats en un dos per cent (2%), així com les despeses bancàries ocasionades per la devolució i sens perjudici de les altres conseqüències que es poguessin derivar del seu incompliment, entre d'altres, la inclusió de les seves dades en fitxers de solvència patrimonial i de crèdit.Vodafone podrà utilitzar i executar, per a la restitució de les quantitats degudes, les dades relatives a les targetes de crèdit o dèbit que haguessin estat facilitades pel Client, o els dipòsits, fiances o altres garanties establertes.
 
4.Inici del servei i desconnexió del servei
 
Vodafone iniciarà la prestació del servei telefònic mòbil disponible al públic al Client durant els quinze (15) dies següents a la signatura del Contracte.
 
Vodafone informa el Client del dret a la desconnexió de les trucades de tarifes superiors, serveis de tarifació addicional i trucades internacionals.A aquest efecte, el Client ha de comunicar a Vodafone la seva intenció de desconnectar-se dels serveis esmentats.Vodafone farà efectiva la desconnexió en un termini màxim de deu (10) dies des de la recepció de la sol·licitud.Si aquesta desconnexió no es produís en el termini esmentat, per causes no imputables al Client, seran a càrrec de Vodafone els costos derivats del Servei la desconnexió del qual se sol·licita.
 
A més, Vodafone podrà introduir els canvis en els sistemes i instal·lacions i en la numeració del client exigits per necessitats tècniques i d'evolució.
 
5.Reclamacions
 
En cas de desacord del Client relatiu a la prestació del Servei, el Client haurà de dirigir la reclamació al domicili social de Vodafone, en el termini d'un (1) mes des del moment en què tingui coneixement del fet que motivi la reclamació.La reclamació, que en tot cas serà formulada per escrit, no justificarà demora o ajornament en el pagament de la factura objecte de la reclamació.
 
Així mateix, en cas que el Client no hagués obtingut resposta satisfactòria de Vodafone en el termini d'un (1) mes, es podrà adreçar, durant els tres (3) mesos següents, a la Junta Arbitral de Consum o a la Secretaria d'Estat de les Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació.
 
El Client atorga plena validesa als registres emmagatzemats en els sistemes de Vodafone relatius a les converses entre Vodafone i el Client, tret de prova en contra.
 
El Client té disponible en la pàgina web de Vodafone, www.vodafone.es, la informació sobre els procediments per presentar les queixes, reclamacions i peticions.
 
6.Protecció de dades personals i guies d'abonats
 
En compliment del que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, el Client queda informat que s'incorporen al corresponent fitxer titularitat i responsabilitat de Vodafone les seves dades personals a les quals Vodafone tingui accés com a conseqüència de la relació contractual, consultes, transaccions, sol·licitud de contractes, contractació de productes i serveis de telecomunicacions, comunicacions electròniques, de valor afegit o continguts (serveis de logotips, melodies, imatges, vídeos, àudio, xats, fòrums o serveis d'informació, lleure, entreteniment, missatgeria o en general, aquelles que incloguin aplicacions o serveis addicionals a la mera comunicació) que tinguin lloc per qualsevol medi.A aquest efecte, Vodafone durà a terme un tractament automatitzat d'aquestes dades amb la finalitat d'utilitzar-les en relació amb el desenvolupament del Contracte, l'oferta i contractació amb el Client dels productes i serveis de Vodafone.
 
Així mateix, el Client autoritza Vodafone a tractar aquestes dades amb finalitats de desenvolupament d'accions comercials i de promoció comercial i publicitària, siguin de caràcter general o adaptades a les seves característiques personals, dels serveis de telecomunicacions, comunicacions electròniques, de valor afegit o continguts prestats per Vodafone, per empreses del Grup Vodafone del sector de les telecomunicacions i per tercers que intervinguin en la prestació dels serveis esmentats, durant o després de la vigència del Contracte.El Client pot revocar aquest consentiment en qualsevol moment, sense efectes retroactius.
 
De la mateixa manera, el Client autoritza Vodafone a la comunicació o cessió de les seves dades personals a empreses del Grup Vodafone del sector de les telecomunicacions, situades a Espanya o a l'estranger, i als seus agents o distribuïdors autoritzats, amb les finalitats assenyalades abans.
 
El Client consent expressament el tractament de les dades a què es refereixen els apartats anteriors i a les de trànsit i facturació, per a la prestació i promoció comercial dels serveis de telecomunicacions, comunicacions electròniques, de valor afegit o continguts, així com per fer valoracions en funció de l'ús dels mateixos serveis, consentiment que podrà revocar en qualsevol moment.
 
Vodafone informa el Client que les seves dades de localització seran cedides als serveis d'emergència (112), si així fossin sol·licitades.
 
El Client pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició previstos en la Llei, dirigint-se, per qualsevol medi que permeti acreditar la tramesa i la recepció, a Vodafone, avinguda de América 115, 28042 Madrid, Espanya.
 
Vodafone informa el Client que si aquest sol·licita la inclusió de les seves dades personals en guies d'abonats, haurà de comunicar aquestes dades a la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions perquè aquesta pugui posar-les a disposició de les entitats que elaborin les guies i les entitats que proveeixin serveis d'informació o consulta.
 
El Client podrà sol·licitar gratuïtament que les seves dades no figurin en les guies d'abonats impreses o electròniques o en els serveis d'informació sobre números d'abonat.Quan el Client exerceixi qualsevol dels seus drets en relació amb el fitxer de guies d'abonats o serveis de consulta sobre números d'abonats, haurà de comunicar a Vodafone la seva petició especificant si es refereix al servei de guies impreses o electròniques i/o de consulta o informació sobre números d'abonat.A aquest efecte es podrà dirigir a l'adreça abans ressenyada al domicili social de Vodafone.
 
7.Resolució del contracte
 
El Client i Vodafone tenen dret a resoldre el Contracte per les causes generals d'extinció dels contractes.Així mateix, el Client tindrà dret a resoldre el Contracte en qualsevol moment i amb una antelació de dos (2) dies hàbils comunicant-ho a Vodafone i adjuntant còpia del DNI o d'una altra documentació acreditativa de la seva personalitat.Serà causa de resolució automàtica d'aquest Contracte a instàncies de Vodafone l'extinció de l'habilitació a Vodafone per prestar el Servei quan això determini la impossibilitat de continuar prestant-lo.
 
Vodafone podrà resoldre automàticament el Contracte per incompliment pel Client de qualsevol de les seves condicions.En cap cas, l'extinció, la resolució o el desistiment d'aquest Contracte no exonerarà el Client o Vodafone de les seves obligacions pendents per qualsevol concepte, com per exemple les contretes en assumir la condició particular de permanència, si escau.El Client té dret a conservar la numeració associada a la/les línia/es de la seva titularitat, en cas que sol·liciti la portabilitat a un altre operador de telefonia mòbil.
 
Serà causa de resolució automàtica del Contracte a instàncies de Vodafone l'extinció de l'habilitació a Vodafone per prestar el Servei quan això determini la impossibilitat de continuar prestant-lo.
 
Vodafone podrà resoldre automàticament el Contracte per incompliment de qualsevol de les seves condicions i, en particular, per un mal ús del Client del Servei prestat en els termes de la Condició general 13, cessió amb ànim de lucre en els termes de la Condició general 14, quan es doni el supòsit de morositat previst en la Condició general 4, per incompliment del que estableix la Condició general 7 i en cas de falta de veracitat de les dades facilitades pel Client.En cap cas la resolució o el desistiment del Contracte no exonerarà el Client i Vodafone de les seves obligacions pendents per qualsevol concepte, com les contretes en assumir Condicions particulars i altres de similar naturalesa.
 
El Client té dret a conservar la numeració associada a les línies de la seva titularitat, en cas que sol·liciti la portabilitat a un altre operador de telefonia mòbil.En el cas dels clients empresa, hauran d'adjuntar, a més, documentació acreditativa del client i el seu representant.Condicions del Contracte de permanència: El Client es compromet a romandre donat d'alta en aquest Contracte i en un pla de preus de consum mínim igual o superior al contractat, amb la línia vinculada a aquest durant els 18 mesos següents a partir de la signatura segons les condicions de permanència de Vodafone en cada moment.En cas de baixa anticipada del Client per qualsevol causa o canvi de pla de preus a un de tarifa inferior per decisió del Client, aquest abonarà a Vodafone la quantitat màxima de 150 euros (impostos indirectes no inclosos) que seran carregats en el compte corrent del Client, tot això sens perjudici del pactat en ulterior condició particular, si escau.
Promoció Estrena smartphone de targeta
Promoció organitzada per Vodafone España, SAU“Vodafone”, societat domiciliada a l'avinguda de América, 115, Madrid i proveïda de C.I.F. A-80907397.Vàlida per a renovacions de terminal de clients de Vodafone de Tarjeta Prepago actius en el moment de la renovació amb 12 mesos d'antiguitat en el servei de telefonia mòbil prepagament i l'última renovació de terminal del qual en Vodafone hagués estat realitzada fa més de 12 mesos i que a través de “Renova el teu mòbil de Tarjeta” hagin adquirit un terminal Smartphone (els “Clients”) inclosos en l'oferta de Renovació per a clients de Tarjeta des de l'1 de desembre de 2014 fins al 31 de desembre de 2014 ambdós inclosos.
 
Aquesta promoció està condicionada a l'activació de la promoció amb el codi USSD *717#
 
El període de vigència de la promoció de Saldo Extra serà des de gener de 2015 al 30 de juny de 2015, ambdós inclosos.
 
Per a l'obtenció del saldo promocional el Client haurà de realitzar recàrregues d'import igual o superior a 10 € amb IVA.Per cada recàrrega de 10 € el Client aconseguirà 2,5 € de Saldo Extra, si la recàrrega és d'import superior aconseguirà 5 € de Saldo Extra.
 
El saldo promocional màxim mensual serà de 5 € amb IVA.
 
El màxim import del saldo promocional que el Client podrà aconseguir durant els sis mesos de promoció serà de 30 € amb IVA de Saldo Extra.Aquest import màxim només s'assolirà en cas d'aconseguir tots els mesos de la promoció 5 € de Saldo Extra, en cas que algun mes el Client no aconsegueixi aquest màxim de Saldo Extra, el saldo promocional de l'esmentat mes no podrà ser recuperat.
 
El saldo promocional es consumirà previ al saldo recarregat.Aquest saldo extra no es podrà fer servir en trucades Roaming, en les dirigides a qualsevol numeració que presti serveis de passarel·la, serveis de tarifació addicional (803, 806, 807, 905) i numeració de consulta telefònica sobre números d'abonat (188AB), així com per a serveis de dades i tramesa de SMS i MMS.
 
Igualment, no es destinarà el saldo extra per al pagament de quotes de productes o serveis que no tinguin la condició de bons o promocions.
 
Per a la utilització del Saldo Extra el Client haurà de disposar de saldo recarregat mínim de 0,15 € (0,1815 € amb IVA).Vodafone es reserva el dret de determinar en cada moment les campanyes en les quals es podrà fer servir el saldo promocional, així com el període de caducitat d'aquest.
 
Queden exclosos d'aquesta promoció els clients que hagin fet un ús il·lícit del saldo extra en promocions anteriors.
 
Els clients que hagin activat la promoció i tornin el terminal per desistiment de la compra seran exclosos de la promoció i deixaran de poder-ne gaudir.En cas de nova renovació de terminal durant els 12 mesos següents a la devolució del terminal no es podrà tornar a activar la promoció Estrena amb saldo i gaudir-ne.
 
ÚS INDEGUT
El Client es compromet a utilitzar la Promoció com a client particular de prepagament i usuari final d'aquest i a no utilitzar-lo amb finalitats fraudulentes o en perjudici de VODAFONE.Vodafone es reserva el dret a cancel·lar els beneficis obtinguts i, si escau, a donar de baixa de la Promoció si s'incomplís el disposat en aquesta clàusula o la resta d'obligacions establertes en aquestes Condicions.
 
DIVERSOS
Vodafone es reserva el dret de modificar aquestes condicions en qualsevol moment, per motius tècnics, operatius, econòmics, de servei o de mercat, prèvia comunicació al client.
 
Paral·lelament a aquesta promoció, Vodafone podrà oferir altres promocions per a altres clients en concret.
 
NORMES D'ÚS RAONABLE
Normes d'ús raonable aplicables als serveis de comunicacions electròniques de Vodafone:
 
Per garantir el bon ús dels serveis de comunicacions electròniques de Vodafone, s'aplicaran les normes d'ús raonable següents, l'incompliment de les quals per part del client o l'existència d'indicis raonables d'aquest incompliment facultarà Vodafone, previ avís al client, per excloure'l, de manera automàtica, de la tarifa o promoció comercial contractada i/o restringir-li l'accés a futures promocions comercials de Vodafone i/o, si escau, resoldre amb caràcter automàtic les condicions generals dels serveis de comunicacions mòbils de Vodafone vigents (d'ara endavant, "el contracte").Les normes d'ús raonable esmentades són, a títol enunciatiu i no limitador, les següents:
 
  1. Els serveis de comunicacions electròniques de Vodafone són incompatibles amb la realització de trucades o la tramesa de SMS l'origen i la destinació dels quals no siguin directament usuaris finals, comunicacions efectuades des de dispositius diferents al telèfon mòbil o a través de serveis específics, com ara sense caràcter limitador, Red Box, Router i M2M.S'exclou expressament la utilització de la targeta SIM sobre la qual es presta el servei, com Sim-box o encaminador massiu de trucades, o altres elements de concentració de trànsit telefònic concebuts per a la realització de trucades massives o per a serveis de reencaminament de trànsit o que constitueixin coladors de trànsit.
     
  2. Queda prohibit l'ús spam, missatges (SMS, MMS, etc) enviats de forma massiva que perjudiquin altres usuaris.
     
  3. Queda prohibit un ús intensiu i continuat que pugui provocar o provoqui congestió a la xarxa de Vodafone i/o que tinguin com a destinació serveis de tarifació especial, de veu, dades i sms tals com números d'informació d'abonats, serveis de tarifació addicional, smspremium, números personals o nòmades etc.,que pugui perjudicar o perjudiqui Vodafone i /o altres usuaris.
     
  4. Es prohibeix la realització d'un ús anòmal i/o desmesurat dels serveis.A aquest efecte s'entén que existeix un ús anòmal i/o desmesurat quan es faci d'acord amb patrons de trucades o de tramesa inusual de missatges que difereixin del realitzat per la mitjana dels clients de Vodafone que hagin contractat aquests mateixos productes.
Promoció organitzada per Vodafone España, SAU“Vodafone”, societat domiciliada a l'avinguda de América, 115, Madrid i proveïda de C.I.F. A-80907397.Vàlida per a renovacions de terminal de clients de Vodafone de Tarjeta Prepago actius en el moment de la renovació amb 12 mesos d'antiguitat en el servei de telefonia mòbil prepagament i l'última renovació de terminal del qual en Vodafone hagués estat realitzada fa més de 12 mesos i que a través de “Renova el teu mòbil de Tarjeta” hagin adquirit un terminal Smartphone (els “Clients”) inclosos en l'oferta de Renovació per a clients de Tarjeta des de l'1 de desembre de 2014 fins al 31 de desembre de 2014 ambdós inclosos.
 
Aquesta promoció està condicionada a l'activació de la promoció amb el codi USSD *717#
 
El període de vigència de la promoció de Saldo Extra serà des de gener de 2015 al 30 de juny de 2015, ambdós inclosos.
 
Per a l'obtenció del saldo promocional el Client haurà de realitzar recàrregues d'import igual o superior a 10 € amb IVA.Per cada recàrrega de 10 € el Client aconseguirà 2,5 € de Saldo Extra, si la recàrrega és d'import superior aconseguirà 5 € de Saldo Extra.
 
El saldo promocional màxim mensual serà de 5 € amb IVA.
 
El màxim import del saldo promocional que el Client podrà aconseguir durant els sis mesos de promoció serà de 30 € amb IVA de Saldo Extra.Aquest import màxim només s'assolirà en cas d'aconseguir tots els mesos de la promoció 5 € de Saldo Extra, en cas que algun mes el Client no aconsegueixi aquest màxim de Saldo Extra, el saldo promocional de l'esmentat mes no podrà ser recuperat.
 
El saldo promocional es consumirà previ al saldo recarregat.Aquest saldo extra no es podrà fer servir en trucades Roaming, en les dirigides a qualsevol numeració que presti serveis de passarel·la, serveis de tarifació addicional (803, 806, 807, 905) i numeració de consulta telefònica sobre números d'abonat (188AB), així com per a serveis de dades i tramesa de SMS i MMS.
 
Igualment, no es destinarà el saldo extra per al pagament de quotes de productes o serveis que no tinguin la condició de bons o promocions.
 
Per a la utilització del Saldo Extra el Client haurà de disposar de saldo recarregat mínim de 0,15 € (0,1815 € amb IVA).Vodafone es reserva el dret de determinar en cada moment les campanyes en les quals es podrà fer servir el saldo promocional, així com el període de caducitat d'aquest.
 
Queden exclosos d'aquesta promoció els clients que hagin fet un ús il·lícit del saldo extra en promocions anteriors.
 
Els clients que hagin activat la promoció i tornin el terminal per desistiment de la compra seran exclosos de la promoció i deixaran de poder-ne gaudir.En cas de nova renovació de terminal durant els 12 mesos següents a la devolució del terminal no es podrà tornar a activar la promoció Estrena amb saldo i gaudir-ne.
 
ÚS INDEGUT
El Client es compromet a utilitzar la Promoció com a client particular de prepagament i usuari final d'aquest i a no utilitzar-lo amb finalitats fraudulentes o en perjudici de VODAFONE.Vodafone es reserva el dret a cancel·lar els beneficis obtinguts i, si escau, a donar de baixa de la Promoció si s'incomplís el disposat en aquesta clàusula o la resta d'obligacions establertes en aquestes Condicions.
 
DIVERSOS
Vodafone es reserva el dret de modificar aquestes condicions en qualsevol moment, per motius tècnics, operatius, econòmics, de servei o de mercat, prèvia comunicació al client.
 
Paral·lelament a aquesta promoció, Vodafone podrà oferir altres promocions per a altres clients en concret.
 
NORMES D'ÚS RAONABLE
Normes d'ús raonable aplicables als serveis de comunicacions electròniques de Vodafone:
 
Per garantir el bon ús dels serveis de comunicacions electròniques de Vodafone, s'aplicaran les normes d'ús raonable següents, l'incompliment de les quals per part del client o l'existència d'indicis raonables d'aquest incompliment facultarà Vodafone, previ avís al client, per excloure'l, de manera automàtica, de la tarifa o promoció comercial contractada i/o restringir-li l'accés a futures promocions comercials de Vodafone i/o, si escau, resoldre amb caràcter automàtic les condicions generals dels serveis de comunicacions mòbils de Vodafone vigents (d'ara endavant, "el contracte").Les normes d'ús raonable esmentades són, a títol enunciatiu i no limitador, les següents:
 
  1. Els serveis de comunicacions electròniques de Vodafone són incompatibles amb la realització de trucades o la tramesa de SMS l'origen i la destinació dels quals no siguin directament usuaris finals, comunicacions efectuades des de dispositius diferents al telèfon mòbil o a través de serveis específics, com ara sense caràcter limitador, Red Box, Router i M2M.S'exclou expressament la utilització de la targeta SIM sobre la qual es presta el servei, com Sim-box o encaminador massiu de trucades, o altres elements de concentració de trànsit telefònic concebuts per a la realització de trucades massives o per a serveis de reencaminament de trànsit o que constitueixin coladors de trànsit.
     
  2. Queda prohibit l'ús spam, missatges (SMS, MMS, etc) enviats de forma massiva que perjudiquin altres usuaris.
     
  3. Queda prohibit un ús intensiu i continuat que pugui provocar o provoqui congestió a la xarxa de Vodafone i/o que tinguin com a destinació serveis de tarifació especial, de veu, dades i sms tals com números d'informació d'abonats, serveis de tarifació addicional, smspremium, números personals o nòmades etc.,que pugui perjudicar o perjudiqui Vodafone i /o altres usuaris.
     
  4. Es prohibeix la realització d'un ús anòmal i/o desmesurat dels serveis.A aquest efecte s'entén que existeix un ús anòmal i/o desmesurat quan es faci d'acord amb patrons de trucades o de tramesa inusual de missatges que difereixin del realitzat per la mitjana dels clients de Vodafone que hagin contractat aquests mateixos productes.
Expandeix el contingut de Campanya de prevenció contra el robatori de terminals mòbils
Milions de persones a Espanya utilitzen assíduament els telèfons mòbils en la seva vida quotidiana, tots nosaltres som conscients dels avantatges que comporta l'ús d'aquesta tecnologia en què convergeixen la comoditat, la seguretat i el valor proporcionat per l'ús de la telefonia mòbil, que ens dóna l'oportunitat de comunicar-nos en qualsevol moment i a qualsevol lloc amb la família, amics, companys, serveis d'emergències, policia, entre d'altres.
 
Aquests avantatges són especialment apreciats a l'estiu, quan la bondat del clima convida a gaudir més del lleure i el temps lliure.Perquè puguis compaginar aquestes activitats amb l'ús del terminal mòbil, a continuació et proposem una sèrie de consells i recomanacions per a l'ús i la custòdia del terminal mòbil, per evitar que els amics d'allò aliè et puguin espatllar les vacances.
 
Aquests consells s'emmarquen dins de la campanya nacional de prevenció de la sostracció de terminals mòbils que el Ministeri de l'Interior i de Ciència i Tecnologia, conjuntament amb operadors mòbils i fabricants de terminals, estan duent a terme per a la lluita contra la sostracció de terminals mòbils.
 
Consells de maneig i custòdia de terminals
 
  • Anota les dades del teu mòbil i conserva-les a un lloc segur: El codi PIN i PUK, que
    bloqueja i desbloqueja la targeta SIM.
    El codi d'identificació del terminal o IMEI.
     
  • Tingues sempre activat el bloqueig de la targeta SIM.
     
  • Anota el número d'IMEI en un lloc segur per comunicar-lo a l'operador o la policia en cas de robatori.
     
  • Evita tenir el mòbil a la vista quan no l'estiguis utilitzant.
     
  • En llocs molt atapeïts de gent roman alerta davant de la presència de carteristes.
     
  • Vés amb compte si utilitzes el mòbil als llocs públics: mantén-lo preferentment en mode vibrador o amb un volum de timbre baix.
     
  • Si tens un equip de mans lliures, utilitza'l habitualment per parlar, mantenint el telèfon en una bossa o butxaca de la roba.
     
  • En establiments públics evita deixar el mòbil sobre taules, seients o taulells, o en bosses a la vista.
     
  • Als automòbils no deixis el mòbil sobre el davantal o el seient contigu.
     
  • No deixis el mòbil a un desconegut sota cap pretext.
 
Actuacions en cas de robatori o sostracció
 
  • Presenta una denúncia a la comissaria més propera fent constar el número de telèfon i l'IMEI del terminal.
     
  • Avisa el teu operador per suspendre la línia.
     
  • Notifica al teu operador el codi IMEI del terminal sostret.
     
  • Si el mòbil estigués cobert per una pòlissa d'assegurança, notifica com més aviat millor a la teva companyia d'assegurances la sostracció del telèfon.
 
Què fer si ets client Vodafone:
 
  • Truca'ns immediatament al 607 123 000 per facilitar-nos el número de telèfon i l'IMEI (15 dígits que podràs trobar a l'espai interior de la bateria del mòbil, o també el pots conèixer marcant el codi *#06#). Així podrem bloquejar el mòbil i evitar-ne un ús fraudulent per part dels lladres.
     
  • I denuncia el robatori a la policia o a la guàrdia civil.
 
Gestiona'l des de la teva àrea personal, entra en Mi Vodafone.
Milions de persones a Espanya utilitzen assíduament els telèfons mòbils en la seva vida quotidiana, tots nosaltres som conscients dels avantatges que comporta l'ús d'aquesta tecnologia en què convergeixen la comoditat, la seguretat i el valor proporcionat per l'ús de la telefonia mòbil, que ens dóna l'oportunitat de comunicar-nos en qualsevol moment i a qualsevol lloc amb la família, amics, companys, serveis d'emergències, policia, entre d'altres.
 
Aquests avantatges són especialment apreciats a l'estiu, quan la bondat del clima convida a gaudir més del lleure i el temps lliure.Perquè puguis compaginar aquestes activitats amb l'ús del terminal mòbil, a continuació et proposem una sèrie de consells i recomanacions per a l'ús i la custòdia del terminal mòbil, per evitar que els amics d'allò aliè et puguin espatllar les vacances.
 
Aquests consells s'emmarquen dins de la campanya nacional de prevenció de la sostracció de terminals mòbils que el Ministeri de l'Interior i de Ciència i Tecnologia, conjuntament amb operadors mòbils i fabricants de terminals, estan duent a terme per a la lluita contra la sostracció de terminals mòbils.
 
Consells de maneig i custòdia de terminals
 
  • Anota les dades del teu mòbil i conserva-les a un lloc segur: El codi PIN i PUK, que
    bloqueja i desbloqueja la targeta SIM.
    El codi d'identificació del terminal o IMEI.
     
  • Tingues sempre activat el bloqueig de la targeta SIM.
     
  • Anota el número d'IMEI en un lloc segur per comunicar-lo a l'operador o la policia en cas de robatori.
     
  • Evita tenir el mòbil a la vista quan no l'estiguis utilitzant.
     
  • En llocs molt atapeïts de gent roman alerta davant de la presència de carteristes.
     
  • Vés amb compte si utilitzes el mòbil als llocs públics: mantén-lo preferentment en mode vibrador o amb un volum de timbre baix.
     
  • Si tens un equip de mans lliures, utilitza'l habitualment per parlar, mantenint el telèfon en una bossa o butxaca de la roba.
     
  • En establiments públics evita deixar el mòbil sobre taules, seients o taulells, o en bosses a la vista.
     
  • Als automòbils no deixis el mòbil sobre el davantal o el seient contigu.
     
  • No deixis el mòbil a un desconegut sota cap pretext.
 
Actuacions en cas de robatori o sostracció
 
  • Presenta una denúncia a la comissaria més propera fent constar el número de telèfon i l'IMEI del terminal.
     
  • Avisa el teu operador per suspendre la línia.
     
  • Notifica al teu operador el codi IMEI del terminal sostret.
     
  • Si el mòbil estigués cobert per una pòlissa d'assegurança, notifica com més aviat millor a la teva companyia d'assegurances la sostracció del telèfon.
 
Què fer si ets client Vodafone:
 
  • Truca'ns immediatament al 607 123 000 per facilitar-nos el número de telèfon i l'IMEI (15 dígits que podràs trobar a l'espai interior de la bateria del mòbil, o també el pots conèixer marcant el codi *#06#). Així podrem bloquejar el mòbil i evitar-ne un ús fraudulent per part dels lladres.
     
  • I denuncia el robatori a la policia o a la guàrdia civil.
 
Gestiona'l des de la teva àrea personal, entra en Mi Vodafone.
Subvencions Subvencions
Vodafone, Ingenia Telecom i l'UPV col·laboren en la planificació i l'optimització de xarxes LTE

El Ministeri de Turisme, Indústria i Comerç (MITYC) ha resulto positivament el projecte ERGO-LTE:Evolución de les Xarxes Mòbils Hacia la 4G – LTE en el qual cooperen tres agents clau de l'escenari actual de les comunicacions mòbils en Espanya:
  • Vodafone, líder mundial en comunicacions mòbils.
     
  • Ingenia Telecom, proveïdor de solucions innovadores per a l'optimització de xarxes mòbils.
     
  • iTEAM, institut de telecomunicacions i aplicacions multimèdia dependent de la Universitat Politècnica de València.
 
El projecte ERGO-LTE, que va començar el juliol de 2010 i acabarà el desembre de 2011, té per objectiu principal dissenyar les recomanacions per al desplegament, la selecció de millors bandes i freqüències, processos de control i mecanismes d'optimització per a les noves xarxes d'accés ràdio 3GPP Long Term Evolution (LTE) des de la perspectiva de promoure la incorporació de l'alta velocitat a les comunicacions mòbils i situar a la societat espanyola en l'avantguarda de les telecomunicacions.
 
El projecte ERGO-LTE, emmarcat dins de la convocatòria Avanza Competitividad (I+D+i) amb referència TSI-020100-2010-183, està cofinançat pel Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, dins del Pla nacional de recerca científica, desenvolupament i innovació tecnològica 2008-2011, així com pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

Vodafone, Ingenia Telecom i l'UPV col·laboren en la planificació i l'optimització de xarxes LTE

El Ministeri de Turisme, Indústria i Comerç (MITYC) ha resulto positivament el projecte ERGO-LTE:Evolución de les Xarxes Mòbils Hacia la 4G – LTE en el qual cooperen tres agents clau de l'escenari actual de les comunicacions mòbils en Espanya:
  • Vodafone, líder mundial en comunicacions mòbils.
     
  • Ingenia Telecom, proveïdor de solucions innovadores per a l'optimització de xarxes mòbils.
     
  • iTEAM, institut de telecomunicacions i aplicacions multimèdia dependent de la Universitat Politècnica de València.
 
El projecte ERGO-LTE, que va començar el juliol de 2010 i acabarà el desembre de 2011, té per objectiu principal dissenyar les recomanacions per al desplegament, la selecció de millors bandes i freqüències, processos de control i mecanismes d'optimització per a les noves xarxes d'accés ràdio 3GPP Long Term Evolution (LTE) des de la perspectiva de promoure la incorporació de l'alta velocitat a les comunicacions mòbils i situar a la societat espanyola en l'avantguarda de les telecomunicacions.
 
El projecte ERGO-LTE, emmarcat dins de la convocatòria Avanza Competitividad (I+D+i) amb referència TSI-020100-2010-183, està cofinançat pel Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, dins del Pla nacional de recerca científica, desenvolupament i innovació tecnològica 2008-2011, així com pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).
 

Saldo Promocional Saldo Promocional
No es podrà utilitzarel saldopromocional en trucades roaming, en aquelles adreçades a qualsevol numeració que presti serveis de passarel·la, serveis de tarifació addicional (803, 806, 807, 905) i numeració de consulta telefònica sobre números d'abonat (188AB), així com per a serveis de dades i tramesa de SMS i MMS.
 
Igualment, no es destinarà el saldo promocional per al pagament de quotes de productes o serveis que no tinguin la condició de bons o promocions.
 
Per a la utilització del saldo promocional, el client haurà de disposar d'un saldo recarregat mínim de 0,15 euros + IVA.Vodafone es reserva el dret de determinar en cada moment les campanyes en les quals es podrà fer servir el saldo promocional, així com el període de caducitat d'aquest.
No es podrà utilitzarel saldopromocional en trucades roaming, en aquelles adreçades a qualsevol numeració que presti serveis de passarel·la, serveis de tarifació addicional (803, 806, 807, 905) i numeració de consulta telefònica sobre números d'abonat (188AB), així com per a serveis de dades i tramesa de SMS i MMS.
 
Igualment, no es destinarà el saldo promocional per al pagament de quotes de productes o serveis que no tinguin la condició de bons o promocions.
 
Per a la utilització del saldo promocional, el client haurà de disposar d'un saldo recarregat mínim de 0,15 euros + IVA.Vodafone es reserva el dret de determinar en cada moment les campanyes en les quals es podrà fer servir el saldo promocional, així com el període de caducitat d'aquest.
Dret de desistiment/devolució
Si desitges desistir de la contractació telefònica, electrònica o anés d'establiment mercantil realitzada a Vodafone España, S.A.U.i/o Vodafone Ono, S.A.U.(en endavant, referides conjuntament com “Vodafone”), tens 14 dies naturals des que et lliurem el dispositiu o en cas de servei, des de la data de contractació del mateix.Per a això ens hauràs de trucar al telèfon 912777440 (cost, com una trucada a un número Vodafone).

En cas de tractar-se de la baixa d'una contractació de servei, tingui o no dispositiu associat, pots cridar al 22123 o al 607123000 indicant Bajas (Horari: dilluns a diumenge de 09:00h a 21:00h).Vodafone es farà càrrec dels costos de missatgeria.També pots trucar al 607123000 des de qualsevol telèfon indicant Devolucions o Baixes (cost, com una trucada a un número
Vodafone).Te informem de què, si la prestació del servei comença durant el període de desistiment, Vodafone i/o Vodafone Serveis S.L.U.podrà realitzar el cobrament d'un import proporcional a la part deixada del servei o altres despeses establertes al Contracte en què hagi incorregut Vodafone, fins al moment d'efectuar el desistiment.
Dins
del termini de 14 dies des del desistiment et tornarem els costos en què hagis incorregut, tenint en compte l'establert en el paràgraf anterior, incloent el cost de dispositiu en el seu cas, mitjançant transferència bancària sempre que el dispositiu s'hagi rebut en magatzem i compleixi les següents condicions:
1.Ha d'estar en perfecte estat a la seva caixa original, incloent tots els seus accessoris: p. ex.carregador, bateria, manual, etc.Protegeix-lo utilitzant un altre embalatge (caixa o bossa de transport), en el qual hauràs d'escriure el número de devolució que t'hàgim assignat en la trucada que facis exercint el teu dret de desistiment.En cas de desperfecte de qualsevol dels components del dispositiu respecte als lliurats per Vodafone, aquesta es reserva el dret a carregar el client els costos derivats de l'esmentat desperfecte.
 
2. Introduir aquest document degudament emplenat i firmat dins del paquet.
 
Descarrega't aquí el document per imprimir.
 
3.Lliura el paquet al transportista a l'adreça acordada i desa l'albarà de rebut per a possibles reclamacions.
Si desitges desistir de la contractació telefònica, electrònica o anés d'establiment mercantil realitzada a Vodafone España, S.A.U.i/o Vodafone Ono, S.A.U.(en endavant, referides conjuntament com “Vodafone”), tens 14 dies naturals des que et lliurem el dispositiu o en cas de servei, des de la data de contractació del mateix.Per a això ens hauràs de trucar al telèfon 912777440 (cost, com una trucada a un número Vodafone).

En cas de tractar-se de la baixa d'una contractació de servei, tingui o no dispositiu associat, pots cridar al 22123 o al 607123000 indicant Bajas (Horari: dilluns a diumenge de 09:00h a 21:00h).Vodafone es farà càrrec dels costos de missatgeria.També pots trucar al 607123000 des de qualsevol telèfon indicant Devolucions o Baixes (cost, com una trucada a un número
Vodafone).Te informem de què, si la prestació del servei comença durant el període de desistiment, Vodafone i/o Vodafone Serveis S.L.U.podrà realitzar el cobrament d'un import proporcional a la part deixada del servei o altres despeses establertes al Contracte en què hagi incorregut Vodafone, fins al moment d'efectuar el desistiment.
Dins
del termini de 14 dies des del desistiment et tornarem els costos en què hagis incorregut, tenint en compte l'establert en el paràgraf anterior, incloent el cost de dispositiu en el seu cas, mitjançant transferència bancària sempre que el dispositiu s'hagi rebut en magatzem i compleixi les següents condicions:
1.Ha d'estar en perfecte estat a la seva caixa original, incloent tots els seus accessoris: p. ex.carregador, bateria, manual, etc.Protegeix-lo utilitzant un altre embalatge (caixa o bossa de transport), en el qual hauràs d'escriure el número de devolució que t'hàgim assignat en la trucada que facis exercint el teu dret de desistiment.En cas de desperfecte de qualsevol dels components del dispositiu respecte als lliurats per Vodafone, aquesta es reserva el dret a carregar el client els costos derivats de l'esmentat desperfecte.
 
2. Introduir aquest document degudament emplenat i firmat dins del paquet.
 
Descarrega't aquí el document per imprimir.
 
3.Lliura el paquet al transportista a l'adreça acordada i desa l'albarà de rebut per a possibles reclamacions.
Informació de serveis d’emergència, serveis de valor afegit i sistemes d’alerta als països de la UE Informació de serveis d’emergència, serveis de valor afegit i sistemes d’alerta als països de la UE
Informació proporcionada per l’ORECE (Organisme de Reguladors Europeus de les Comunicacions Electròniques), útil per al client itinerant en relació amb els intervals de numeració dels serveis de valor afegit, els mitjans d’accés als serveis d’emergència i els sistemes d’alertes públiques que hagin estat implementades en cadascun dels Estats membres de la UE.

Més informació
Informació proporcionada per l’ORECE (Organisme de Reguladors Europeus de les Comunicacions Electròniques), útil per al client itinerant en relació amb els intervals de numeració dels serveis de valor afegit, els mitjans d’accés als serveis d’emergència i els sistemes d’alertes públiques que hagin estat implementades en cadascun dels Estats membres de la UE.

Més informació
Garantia Garantia
El teu dispositiu compta amb una garantia de tres anys (dos anys si el vas adquirir abans de l'1 de gener de 2022) si té algun defecte d'origen, per el correspondrà la seva substitució, reparació, rebaixa o resolució en les condicions que estableix la llei (Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries), sent totes les gestions associades gratuïtes per a

ti.Nuestro compromís addicional:

Si el teu dispositiu té algun defecte d'origen, si tu vols, et reemborsem el cost perquè n'adquireixis un d'igual dins dels primers 30 dies naturals des de la data de la compra, en les següents condicions:
  • Dispositiu sense danys aparents o visibles.
  • La seva caixa original.
  • Tots els manuals i fullets.
  • CD i instruccions.
  • Carregador original, amb els cables i clavilles inclosos i qualsevol accessori addicional pertanyent al pack o a la promoció a la qual t'hagis acollit.
  • Si n'hi ha, la bateria original.
A
més, Vodafone presta un servei postvenda d'assistència tècnica oficial reconegut pels fabricants.
Per
a qualsevol consulta, truca gratuïtament al 22123
El teu dispositiu compta amb una garantia de tres anys (dos anys si el vas adquirir abans de l'1 de gener de 2022) si té algun defecte d'origen, per el correspondrà la seva substitució, reparació, rebaixa o resolució en les condicions que estableix la llei (Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries), sent totes les gestions associades gratuïtes per a

ti.Nuestro compromís addicional:

Si el teu dispositiu té algun defecte d'origen, si tu vols, et reemborsem el cost perquè n'adquireixis un d'igual dins dels primers 30 dies naturals des de la data de la compra, en les següents condicions:
  • Dispositiu sense danys aparents o visibles.
  • La seva caixa original.
  • Tots els manuals i fullets.
  • CD i instruccions.
  • Carregador original, amb els cables i clavilles inclosos i qualsevol accessori addicional pertanyent al pack o a la promoció a la qual t'hagis acollit.
  • Si n'hi ha, la bateria original.
A
més, Vodafone presta un servei postvenda d'assistència tècnica oficial reconegut pels fabricants.
Per
a qualsevol consulta, truca gratuïtament al 22123
Cancel·lació de portabilitat Cancel·lació de portabilitat
El client podrà cancel·lar la seva sol·licitud de portabilitat per qualsevol dels mitjans que Vodafone España S.A.U.posa la seva disposició per contractar productes que permeten incloure sol·licituds de portabilitat.Per

fer la cancel·lació, el client haurà d'aportar les dades següents per identificar-se:
  • Clients particulars: clau o nom, cognoms i DNI/NIF.
  • Clients d'empreses: clau o CIF (en cas de ser autònom, DNI/NIF), entitat bancària on es gestionen els pagaments amb Vodafone i adreça de facturació.
En el cas que el Client realitzi la sol·licitud de cancel·lació mitjançant trucada des d'un número associat a la sol·licitud de portabilitat s'ha de limitar a aportar document d'identitat amb què es va tramitar la sol·licitud de portabilidad.En el moment

del tràmit de portabilitat en què es conegui l'hora en què es realitzarà el canvi d'operador, Vodafone España S.A.U.informarà el client de fins a quina hora límit és possible cancel·lar la portabilitat.El client podrà cancel·lar en qualsevol moment des de la contractació fins a l'hora límit esmentada.En el cas de portabilitat mòbil, fins a les 14:00 hores del dia anterior a l'execució de la portabilidad.Si

el client decideix cancel·lar, l'acte de la cancel·lació no tindrà cap cost, sense detriment que el client hagi de tornar els equips subministrats i fer-se càrrec de costos dels recuperació, costos d'equipaments i instal·lacions no recuperables i fer front als compromisos de permanència d'aquells serveis contractats dins del paquet comercial i que vengen sent deixats amb anterioritat a l'exercici de la portabilitat.Aquests costos són específics del producte contractat i del moment de tramitació d'aquest producte. 
 

Si vol cancel·lar

Clients particulars:
- Per telèfon: De dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 800 400 005 (per a portabilitats mòbils) i 900 844 080 (per a portabilitats fixes) o introdueix les teves dades a https://www.vodafone.es/c/conocenos/es/vodafone-espana/quienes-somos/legal-y-regulatorio/otra-informacion-legal/cancelar-portabilidades/

Clients d'empreses: -
Per a autònoms i empreses d'1 a 9 empleats: de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 1443.
- Per a empreses de 10 a 100 empleats: de dilluns a divendres en horari de 8:00 a 22:00h, truqui al número 800 400 056.
O introdueix les teves dades a: https://www.vodafone.es/c/conocenos/es/vodafone-espana/quienes-somos/legal-y-regulatorio/otra-informacion-legal/cancelar-portabilidades/

El client podrà cancel·lar la seva sol·licitud de portabilitat per qualsevol dels mitjans que Vodafone España S.A.U.posa la seva disposició per contractar productes que permeten incloure sol·licituds de portabilitat.Per

fer la cancel·lació, el client haurà d'aportar les dades següents per identificar-se:
  • Clients particulars: clau o nom, cognoms i DNI/NIF.
  • Clients d'empreses: clau o CIF (en cas de ser autònom, DNI/NIF), entitat bancària on es gestionen els pagaments amb Vodafone i adreça de facturació.
En el cas que el Client realitzi la sol·licitud de cancel·lació mitjançant trucada des d'un número associat a la sol·licitud de portabilitat s'ha de limitar a aportar document d'identitat amb què es va tramitar la sol·licitud de portabilidad.En el moment

del tràmit de portabilitat en què es conegui l'hora en què es realitzarà el canvi d'operador, Vodafone España S.A.U.informarà el client de fins a quina hora límit és possible cancel·lar la portabilitat.El client podrà cancel·lar en qualsevol moment des de la contractació fins a l'hora límit esmentada.En el cas de portabilitat mòbil, fins a les 14:00 hores del dia anterior a l'execució de la portabilidad.Si

el client decideix cancel·lar, l'acte de la cancel·lació no tindrà cap cost, sense detriment que el client hagi de tornar els equips subministrats i fer-se càrrec de costos dels recuperació, costos d'equipaments i instal·lacions no recuperables i fer front als compromisos de permanència d'aquells serveis contractats dins del paquet comercial i que vengen sent deixats amb anterioritat a l'exercici de la portabilitat.Aquests costos són específics del producte contractat i del moment de tramitació d'aquest producte. 
 

Si vol cancel·lar

Clients particulars:
- Per telèfon: De dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 900 844 080 (per a portabilitats mòbils) i 800 400 005 (per a portabilitats fixes)

Clients d'empreses: -
Per a autònoms i empreses d'1 a 9 empleats: de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 20:00 h, truqui al número 1443.
- Per a empreses de 10 a 100 empleats: de dilluns a divendres en horari de 8:00 a 22:00h, truqui al número 800 400 056.

Pagament a la bestreta
El Client accepta que Vodafone facturi a la bestreta la quota fixa de la tarifa contractada excepte en aquells casos en què el Servei s'hagi de facturar conjuntament en la mateixa factura que un servei previ contractat amb Vodafone amb factura a mes vençut.En el cas que hi hagi consums al marge d'aquesta quota fixa o altres serveis contractats pel Client, aquests s'inclouran en la factura emesa el mes següent a aquell en què el Client hagi gaudit dels consums o serveis esmentats.El Client accepta que les regularitzacions que, si escau, siguin necessàries a causa d'un canvi de tarifa per part del Client s'incloguin en la factura emesa el mes següent al qual es va produir el canvi.Si per raons tècniques no fos possible facturar al Client en el període immediatament posterior a la meritació, Vodafone podrà fer-ho en els períodes següents.
El Client accepta que Vodafone facturi a la bestreta la quota fixa de la tarifa contractada excepte en aquells casos en què el Servei s'hagi de facturar conjuntament en la mateixa factura que un servei previ contractat amb Vodafone amb factura a mes vençut.En el cas que hi hagi consums al marge d'aquesta quota fixa o altres serveis contractats pel Client, aquests s'inclouran en la factura emesa el mes següent a aquell en què el Client hagi gaudit dels consums o serveis esmentats.El Client accepta que les regularitzacions que, si escau, siguin necessàries a causa d'un canvi de tarifa per part del Client s'incloguin en la factura emesa el mes següent al qual es va produir el canvi.Si per raons tècniques no fos possible facturar al Client en el període immediatament posterior a la meritació, Vodafone podrà fer-ho en els períodes següents.
Ajuts Públics Ajuts Públics

“Una manera de fer Europa”

Durant el 2015, Vodafone va resultar adjudicatària d'ajuts públics a través del Programa d'Extensió de la Banda Ampla de Nova Generació, promogut pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, i cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per desplegar una xarxa de fibra òptica de 100 Mbps a sis poblacions: Sant Vicenç dels Horts, Olesa de Montserrat, Salou, Blanes, Lloret de Mar i Ciempozuelos, on no hi havia cap altre operador prestant serveis de telecomunicacions de banda ampla.

Oferta de servei a l'engròs


A les poblacions indicades on s'ha desplegat la xarxa d'accés de fibra òptica objecte dels ajuts públics, Vodafone té a disposició de qualsevol operador que ho sol·liciti una oferta per a l'accés a l'engròs a les infraestructures desplegades d'acord amb el que s'indica en el punt 7 de l'article 6 de l'Ordre IET/1144/2013, de 18 de juny, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió d'ajuts amb càrrec al Programa d'extensió de la banda ampla de nova generació.

Els serveis a l'engròs ofertats són els següents:

1.OFERTA DE SERVEI A L'ENGRÒS D'ACCÉS INDIRECTE BITSTREAM

El servei a l'engròs ofert als operadors interessats es tracta d'un servei de bitstream, ja que en efectuar-se un desplegament de fibra amb una arquitectura GPON resulta impossible la prestació d'un servei de desagregació de fibra fosca, que consisteix, a tots els efectes, en un servei de desagregació virtual de fibra.Aquest servei compleix els criteris acceptats tant per la Comissió Europea com pel BEREC i les Autoritats Nacionals de Regulació:
1Accés local: el PAI estarà situat a la central associada al bucle de fibra.
2.Agnòstic quant a serveis: permet multitud de serveis diferents.
3.Control d'accés: l'operador té control de la connexió d'accés a l'engròs.
4.Control del CPE: existeix control de l'equip de client per l'operador a l'engròs.

Dins de l'acord s'ofereixen un conjunt de perfils comercials competitius per a l'operador que sol·liciti aquest servei a l'engròs i sobre els quals se sol·licitarà el servei d'accés i trànsit a clients finals.

L'esquema de preus segueix el següent model:
 
TipusConcepte Periodicitat 
Servei BitstreamQuota d'alta en el servei Bitstream One-off 
Servei d'interconnexióQuota d'alta de PAI One-off 
Servei d'interconnexióQuota recurrent associada a PAI Mensual 
Servei d'interconnexióQuota de modificació de PAI One-off 
Servei d'interconnexióQuota de baixa de PAI One-off 
Servei d'accés i trànsitQuota d'alta de servei One-off 
Servei d'accés i trànsitQuota recurrent associada al servei Mensual 
Servei d'accés i trànsitQuota per canvi de perfil del servei One-off 
Servei d'accés i trànsitQuota de baixa del servei One-off 
 
 
 
2.OFERTA DE SERVEI A L'ENGRÒS D'ACCÉS A LES INFRAESTRUCTURES D'OBRA CIVIL.

Dins d'aquest servei a l'engròs s'ofereix l'accés a la infraestructura civil pròpia de la planta desplegada associada al projecte concret subvencionat, per a la instal·lació de cables per part d'altres operadors per facilitar el desplegament de xarxes fixes d'accés de nova generació.L'oferta a l'engròs és accessible a qualsevol operador de xarxes públiques de comunicacions i inclou l'accés a conductes i registres propis desplegats.

S'inclouen dins de l'oferta suficientment detallats els nivells de qualitat i servei: servei d'informació sobre la infraestructures disponibles, paràmetres de qualitat, termini de lliurament, procediment de gestió i servei de manteniment i de resolució d'incidències.

Els preus inclosos a l'oferta es desglossen en funció dels diferents elements i dimensions dels conductes i registres.

Les ofertes a l'engròs desenvolupades per a cadascun dels serveis anteriors, tal com s'ha indicat, inclouen i detallen els serveis oferts, conjuntament amb els preus i procediments associats a cadascun d'ells.En qualsevol cas, hi ha plena disponibilitat per part de Vodafone per revisar, dins del possible, requeriments tècnics específics per ajustar-se a les necessitats de cada operador.

 

“Una manera de fer Europa”

Durant el 2015, Vodafone va resultar adjudicatària d'ajuts públics a través del Programa d'Extensió de la Banda Ampla de Nova Generació, promogut pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, i cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per desplegar una xarxa de fibra òptica de 100 Mbps a sis poblacions: Sant Vicenç dels Horts, Olesa de Montserrat, Salou, Blanes, Lloret de Mar i Ciempozuelos, on no hi havia cap altre operador prestant serveis de telecomunicacions de banda ampla.

Oferta de servei a l'engròs
 
A les poblacions indicades on s'ha desplegat la xarxa d'accés de fibra òptica objecte dels ajuts públics, Vodafone té a disposició de qualsevol operador que ho sol·liciti una oferta per a l'accés a l'engròs a les infraestructures desplegades d'acord amb el que s'indica en el punt 7 de l'article 6 de l'Ordre IET/1144/2013, de 18 de juny, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió d'ajuts amb càrrec al Programa d'extensió de la banda ampla de nova generació.
 
Els serveis a l'engròs ofertats són els següents:
 
1.OFERTA DE SERVEI A L'ENGRÒS D'ACCÉS INDIRECTE BITSTREAM
 
El servei a l'engròs ofert als operadors interessats es tracta d'un servei de bitstream, ja que en efectuar-se un desplegament de fibra amb una arquitectura GPON resulta impossible la prestació d'un servei de desagregació de fibra fosca, que consisteix, a tots els efectes, en un servei de desagregació virtual de fibra.Aquest servei compleix els criteris acceptats tant per la Comissió Europea com pel BEREC i les Autoritats Nacionals de Regulació:
1Accés local: el PAI estarà situat a la central associada al bucle de fibra.
2.Agnòstic quant a serveis: permet multitud de serveis diferents.
3.Control d'accés: l'operador té control de la connexió d'accés a l'engròs.
4.Control del CPE: existeix control de l'equip de client per l'operador a l'engròs.

Dins de l'acord s'ofereixen un conjunt de perfils comercials competitius per a l'operador que sol·liciti aquest servei a l'engròs i sobre els quals se sol·licitarà el servei d'accés i trànsit a clients finals.

L'esquema de preus segueix el següent model:
 
TipusConcepte Periodicitat 
Servei BitstreamQuota d'alta en el servei Bitstream One-off 
Servei d'interconnexióQuota d'alta de PAI One-off 
Servei d'interconnexióQuota recurrent associada a PAI Mensual 
Servei d'interconnexióQuota de modificació de PAI One-off 
Servei d'interconnexióQuota de baixa de PAI One-off 
Servei d'accés i trànsitQuota d'alta de servei One-off 
Servei d'accés i trànsitQuota recurrent associada al servei Mensual 
Servei d'accés i trànsitQuota per canvi de perfil del servei One-off 
Servei d'accés i trànsitQuota de baixa del servei One-off 
 
 
 
2.OFERTA DE SERVEI A L'ENGRÒS D'ACCÉS A LES INFRAESTRUCTURES D'OBRA CIVIL.
 
Dins d'aquest servei a l'engròs s'ofereix l'accés a la infraestructura civil pròpia de la planta desplegada associada al projecte concret subvencionat, per a la instal·lació de cables per part d'altres operadors per facilitar el desplegament de xarxes fixes d'accés de nova generació.L'oferta a l'engròs és accessible a qualsevol operador de xarxes públiques de comunicacions i inclou l'accés a conductes i registres propis desplegats.

S'inclouen dins de l'oferta suficientment detallats els nivells de qualitat i servei: servei d'informació sobre la infraestructures disponibles, paràmetres de qualitat, termini de lliurament, procediment de gestió i servei de manteniment i de resolució d'incidències.

Els preus inclosos a l'oferta es desglossen en funció dels diferents elements i dimensions dels conductes i registres.

Les ofertes a l'engròs desenvolupades per a cadascun dels serveis anteriors, tal com s'ha indicat, inclouen i detallen els serveis oferts, conjuntament amb els preus i procediments associats a cadascun d'ells.En qualsevol cas, hi ha plena disponibilitat per part de Vodafone per revisar, dins del possible, requeriments tècnics específics per ajustar-se a les necessitats de cada operador.