.png?v=20241205040042)
Connectivitat total
Navega a màxima velocitat i gaudeix de la millor xarxa de veu i dades d'Espanya.
El servei de Ciberseguretat i Suport Digital més complet
Seguretat Digital Plus
Ciberseguretat i suport per als teus equips, xarxes i connexions segures, gestió de APPs en el núvol i protecció en la vida digital de la teva empresa.
plainprice€/mes000,00€/mes
Descobreix la plataforma de Seguretat digital Plus de Vodafone, dissenyada per protegir les pimes en un entorn digital cada cop més exposat a ciberamenaces.La importància de la seguretat digital rau a salvaguardar les dades sensibles de la teva empresa i garantir la continuïtat operativa.La nostra solució ofereix característiques clau de seguretat digital per a empreses, com la detecció i la prevenció d'atacs, la protecció de xarxes i dispositius i la gestió proactiva de vulnerabilitats.
En un món on la ciberseguretat i la seguretat digital són essencials per a l'èxit empresarial, disposar d'una plataforma robusta és imprescindible.Amb el servei gestionat de Vodafone, les pimes no només gaudeixen de suport tecnològic especialitzat, sinó que també poden seguir els millors consells per reforçar la protecció i assegurar que les seves operacions es mantinguin segures en tot moment.
Aprofita l'oportunitat de protegir el teu negoci i enfortir la teva presència en l'entorn digital.
La solució es compon de dues llicències que cobreixen les necessitats totals de cada empresa:
Llicència d'Empresa.Inclou serveis de seguretat orientats a cobrir les necessitats generals de qualsevol empresa.Tenint a la seva disposició serveis d'anàlisi i suport de seguretat 24x7 per a tot el negoci.
Llicència d'Empleat. Inclou serveis de seguretat orientats a l'usuari o empleat.Tenint per al seu lloc de treball, antivirus, còpia de seguretat en el núvol, i suport tècnic de primera resposta davant incidents de seguretat.
Rating de ciberseguretat de l'organització (ciberscoring).
Auditoria de vulnerabilitats de xarxa.
Auditoria de seguretat del web d'empresa.
Informe i auditoria forense davant incident de seguretat.
Informe de Presència a Internet.
Backup en el núvol (50GB) de servidors.
Esborrament digital.
Informe en cas de bretxa de seguretat.
Més informació
Llicència d'Empresa
Rating de ciberseguretat de l'organització (ciberscoring).
Permetrà una anàlisi periòdica dels actius de la companyia així com l'evolució del scoring en cadascuna de les anàlisis, i un servei de protecció de la identitat digital que ajudarà al client a monitoritzar la protecció de la seva identitat, buscant per ell en la Dark Web la presència dels seus comptes de correu per si qualsevol d'elles hagués estat vulnerada.
Auditoria de vulnerabilitats de xarxa
Aquest servei l'ajudarà a conèixer les possibles vulnerabilitats de la seva xarxa per tal de minimitzar aquelles possibles amenaces que puguin afectar al seu nivell de seguretat.
Es farà una revisió de l'estat de la seva xarxa, es detectaran les vulnerabilitats i seran classificades d'acord amb la seva criticitat usant normes com les CVSS (Common Vulnerability Score System).
Els nostres tècnics experts l'ajudaran a la interpretació de l'informe obtingut i l'assessorarà sobre les mesures necessàries per intentar mitigar les vulnerabilitats obtingudes, per tal de millorar la seguretat del seu entorn.
Las principales funcionalidades de este servicio son las siguientes:
・Análisis de vulnerabilidades de la red
・Clasificación de las vulnerabilidades detectadas
・Asesoramiento para interpretación del informe
・Asistencia para la mitigación de las vulnerabilidades
Auditoría de seguridad de la web del cliente.
El servei utilitza una eina que escaneja tots els possibles forats de seguretat en els entorns web tant de pàgines com d'aplicacions.
L'eina també analitza tots els entorns web tant de protocols HTTP com HTTPS i realitza un informe detallat de les vulnerabilitats detectant i valorant la criticitat de cadascun dels riscos.
L'informe estarà accessible a la plataforma connectada del servei.
El client haurà de contactar amb el seu proveïdor de pàgines web per a la revisió de les vulnerabilitats detectades.
Backup en el núvol (50MB) de servidors.
Aquest servei us ajudarà a protegir les vostres dades gràcies a un agent instal·lat als vostres dispositius.Les còpies es realitzen cada dia evitant la possible pèrdua de dades.Un dels avantatges d'aquest servei és que la informació s'emmagatzema encriptada (AES256) en servidors en el núvol evitant així l'accés a ciberdelinqüents.En cas de necessitar recuperar i accedir a la informació, podràs fer-ho des de qualsevol dispositiu i en qualsevol lloc.
Aquest servei se sol·licitarà a través de la nostra plataforma a la secció Còpia de seguretat.
Els nostres experts tècnics l'assessoraran sobre la informació susceptible de ser emmagatzemada en la seva còpia de seguretat i l'ajudaran en tot el procés si té alguna consulta.
Esborrat digital i dret a l'oblit
Aquest servei l'ajudarà a poder eliminar dades o informació personal que puguin haver-se publicat en alguna pàgina web o xarxa social, així com quan es desitgi eliminar informació sobre una persona o companyia, difamació, suplantació d'identitat, etc.
Les funcionalitats principals d'aquest servei són les següents:
Eliminació o anonimització d'informació i dades personals:
Nom i cognoms, DNIs i CIFs, Adreces, Telèfons, Correus electrònics, Targetes de crèdit, Números de la seguretat social.
Informe sobre la bretxa de seguretat
Amb aquest servei davant un incident de seguretat podrem realitzar un informe de com, quan, on va tenir lloc la vulnerabilitat i proposarem accions de millora i resolució.
El servicio incluye:
・Protección de la escena previo a la realización de la recolección de evidencias.
・Identificación de evidencias
・Recopilación de evidencias:
・En primer lugar, se recopilan las evidencias volátiles (registros, contenidos de caché, procesos, enrutamientos, Memoria RAM, temporales, etc.)
・Recopilación de las evidencias de las herramientas instaladas incluidas dentro del alcance del servicio
・Documentación de las evidencias obtenidas
・Análisis de los resultados obtenidos, tratándolos en contextos globales y coherencia de información para aumentar la fiabilidad
・Elaboración de informe técnico forense con detalle pormenorizado, enumerando herramientas usadas, creadas, información obtenida de terceros, citando fuentes
Posada en marxa i auditoria inicial.
Antimalware (seguretat de l'endpoint + email segur).
Backup en el núvol (10GB).
Newsletter de seguretat.
E-learning.Programa de conscienciació davant atacs de phishing.
Més informació
Llicència d'Empleats
Backup al núvol (10MB) d'endpoint dels empleats
Aquest servei l'ajudarà a protegir les seves dades gràcies a un agent instal·lat en els seus dispositius. Requisitos:
・Dispositivo Windows, MAcOS, Android, IOS (en versiones actualizadas y soportadas por el fabricante)
・Conexión a Internet para realizar la copia de seguridad
・GD Máximos de almacenamiento 10GB/Empleado.
Protección de Identidad
Este servicio le ayudará a monitorizar la protección de la identidad del empleado.Busquem a la Dark Web la presència dels teus comptes de correu per si qualsevol d'elles hagués estat vulnerada.
Las principales funcionalidades de este servicio son las siguientes:
・Monitorización de la identidad y notificación al usuario.Comunicació proactiva d'alerta mitjançant correu electrònic.
・Notificación especial al usuario si se detectan robos de credenciales y éstas están a la venta en la Dark Web.
・Reducción del riesgo de que ciberdelincuentes se hagan pasar por el usuario haciendo cargos y compras ilegítimas, publicaciones en rrss o acciones ilícitas sin su consentimiento.
・Seguridad en la utilización del servicio.L'usuari només facilita la credencial d'accés, en cap cas la contrasenya.
Optimització de Dispositius i Connectivitat
Aquest servei analitzarà, per a dispositius amb sistemes operatius Windows, Mac i Android, els següents 4 punts clau: Dispositius, Connectivitat, Router, Test de velocitat.
En cadascun d'ells s'analitzaran aquelles característiques crítiques per a la velocitat de connexió.
Es requerirà un dispositiu amb un sistema operatiu suportat pel fabricant.
E-learning i conscienciació
L'objectiu d'aquest servei és conscienciar sobre les amenaces i vulnerabilitats en matèria de riscos en Ciberseguretat, així com formar en la prevenció, detecció i reacció davant els principals riscos en l'actual entorn tecnològic.
A través de la nostra plataforma de formació l'usuari podrà realitzar la formació de conscienciació en ciberseguretat que es troba composta per diversos mòduls sobre els quals podrà anar avançant de forma gradual.
Hi quedaran registrats tots els usuaris, el temps que han romàs aprenent, l'avaluació dels qüestionaris realitzats i es podran obtenir les evidències a través d'informes generats des de la pròpia plataforma.
La nostra plataforma serà el punt de trobada de tots els usuaris, disponible 24 hores i accessible des de qualsevol dispositiu.
Tindran accés al curs de Ciberseguretat i a més existirà l'opció de poder allotjar diferents continguts, així com accés a qüestionaris de satisfacció i qualsevol altre tipus d'enquesta que s'habiliti dins del pla de formació.
Dins de la plataforma de serveis es tindrà accés als manuals de formació perquè l'usuari pugui consultar-los quan necessiti.
Simulador d'atacs
Amb aquest servei de conscienciació als empleats es podrà comprovar el nivell de precaució de l'empleat i en el cas que accedís a l'atac la plataforma li oferirà píndoles formatives per evitar l'incident en un futur.
Conscienciació CiberAttack Simulator és un servei d'entrenament interactiu continu i automatitzat de conscienciació, per a la prevenció de riscos en ciberseguretat, basat en atacs simulats amb diversos nivells de complexitat com, per exemple: Ransomware, Phishing, Malware, Exploits, Privacitat, Frau, etc.
Amb aquest servei mantenim format, informat i alerta tot l'any al personal de l'organització sobre els riscos i atacs en ciberseguretat, simulant-los directament en els seus dispositius, ja sigui per email o per SMS.
Una vegada activat es procedirà a l'enviament d'una mitjana entre 3 a 5 correus mensuals d'atacs simulats per mantenir alerta als empleats.
L'administrador podrà comprovar a la plataforma de serveis l'evolució i maduresa dels seus empleats davant d'aquest tipus d'atacs.
Permet a l'usuari, posar-se en contacte amb un tècnic expert informàtic per disposar de suport o assistència tècnica, en temps real.
Suport i resolució d'incidències o dubtes sobre ús o funcionalitat de qualsevol programari (per exemple O365 i Google Workspace) o dispositius connectat a internet.
Més informació
Suport integral expert 24/7
Configuració
Posada en marxa: servei de posada en marxa de les eines amb suport i configuració d'aquestes.
Assistència Experta a Domicili: assistència per solucionar qualsevol incidència amb l'ús dels teus dispositius de forma remota.
Anàlisi i Optimització
Optimització de dispositius i Connectivitat: revisem les connexions Wifi per millorar la seva velocitat de connexió i seguretat.
Diagnòstic i Solució
Suport tecnològic integral: per resoldre qualsevol incidència o dubte.
Gestió d'Aplicacions
Suport Microsoft 365: suport tecnològic per a la configuració i ús del paquet de Microsoft 365.
Suport Google Workspace: assistència per a la utilització de Google Workspace de la manera més eficient
Helpdesk tècnic 24/7
El nostre centre de suport expert en Ciberseguretat ofereix disponibilitat de suport les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.
El servei es presta de forma telemàtica, a través d'una finestra de diàleg tipus xat, que permet establir la comunicació amb els nostres tècnics experts del Centre de Suport.
És el conjunt de solucions de seguretat i suport antimalware per a servidors de l'empresa i per a endpoint en cas de l'empleat.
Utilitza una combinació de tècniques de protecció contra amenaces avançades i elimina les bretxes de seguretat en qualsevol activitat dels usuaris de la teva empresa.
Més informació
Llicència EDR Trend Micro Worry Free Services
Implantació remota de solucions Trend Micro.
Suport als usuaris del client 24x7 de solucions Trend Micro.
Trend Micro incluye:
・Worry-Free Services: Configuración políticas bajo plantilla + best practices, Provisión de Endpoint.Creació de grups, assignació d'usuaris i polítiques.Seguiment de correcta sincronització.Configuració informe d'ús setmanal.Comprovació de la correcta aplicació de les polítiques.
・Cloud APP Security: Configuración del dominio y concesión de permisos en O365/Gmail.Configuració de polítiques ATP i regles definides.Configuració d'informes.Configuració d'alertes del servei.Configuració d'accions per a la quarantena.Seguiment de llicències en Licensing Management Platform.
・Email Security Advanced: Consulta a Mxtoolbox.con sobre la configuración actual de DNS.Provisió i alta del domini a la plataforma.Configuració personalitzada de DNS en hosting amb l'usuari.Seguiment de correcta sincronització.Configuració Configuració comptes d'usuari per a maneig de quarantenes.Configuració de reports.
És obligatori contractar una llicència Seguretat Digital Plus Empresa per poder contractar llicències d'empleat.
Hi haurà una llicència del tipus Seguretat Digital Plus Empleat per cada empleat /usuari que es vulgui securitzar.
Permanència 12 mesos.
TERMES I CONDICIONS DELS SERVEIS
ES RECOMANA LLEGIR DETINGUDAMENT ELS PRESENTS TERMES I CONDICIONS GENERALS ABANS D'ACCEDIR ALS SERVEIS.EN PRÉMER EL BOTÓ ACCEPTO ELS TERMES I CONDICIONS L'USUARI MANIFESTA LA SEVA CONFORMITAT AMB ELS TERMES I CONDICIONS GENERALS.
1.DEFINICIONS
En aquests Termes i Condicions Generals, les expressions a continuació tenen el significat corresponent:
SERVEIS: Conjunt d'activitats exercides pel PRESTADOR que busquen respondre a una o més necessitats d'un USUARI.
CLIENT: Empresa a través del qual l'USUARI contracta els serveis del prestador.
PRESTADOR: Fractalia IT Systems España SLU, CIF B84933894 i domicili al C / Ronda de Ponent 2.Edifici 8, 2a Planta 28760 Tres Cantos (Madrid) Espanya.
USUARI: Persona física o jurídica que utilitza determinat PROGRAMARI i es beneficia de la prestació de serveis per part del PRESTADOR, sigui o no consumidor.
PROGRAMARI: Aplicació / s informàtica / s amb capacitat per realitzar un conjunt de tasques per a les quals van ser dissenyades.
2.CONDICIONS GENERALS I LA SEVA ACCEPTACIÓ
Aquestes condicions generals (d'ara endavant, les "Generals") regulen la prestació dels serveis (d'ara endavant els "SERVEIS") i utilització de la llicència de programari que Fractalia, en qualitat d'Encarregat de Tractament (d'ara endavant el "PRESTADOR"), posa a disposició dels USUARIS.
L'acceptació, sense reserves, dels presents Termes i Condicions Generals esdevé indispensable per a la utilització del programari i la prestació dels SERVEIS oferts pel PRESTADOR.
La utilització d'alguns dels SERVEIS oferts pot requerir la instal·lació d'aplicacions addicionals i/o programari de tercers (o links per als mateixos) en l'equip de l'USUARI, per a la realització dels SERVEIS única i exclusivament amb la finalitat que l'USUARI realitzi les tasques de conformitat amb el previst en les Condicions Generals.
En cas que el programari o serveis de tercers requereixi una acceptació de condicions particulars del fabricant, queda expressament indicat que l'acceptació de Termes i Condicions implica l'acceptació també dels Termes i Condicions d'aquest fabricant.
S'informa a l'USUARI que, com a conseqüència de la instal·lació del SOFTWARE per a la utilització d'alguns serveis, l'aplicació pot enviar informació i dades facilitades per l'USUARI als servidors propietat del PRESTADOR, així com requerir informació addicional, amb l'única finalitat de controlar l'accés i la prestació del servei així com per a l'enviament de comunicacions i informació sobre el servei prestat; d'acord amb les pràctiques de privacitat acceptades i amb la legislació vigent.Així mateix, la utilització dels SERVEIS es troba sotmesa a tots els avisos, reglaments d'ús i instruccions posades en el coneixement de l'USUARI pel PRESTADOR.
Així mateix, en acceptar, permet que aquesta aplicació accedeixi a la configuració del seu sistema operatiu i de programes de tercers.
3.OBJECTE
Les presents Condicions Generals regulen la utilització del programari i la realització dels SERVEIS oferts pel PRESTADOR.
El present contracte no estableix cap relació jurídica entre l'USUARI i EL PRESTADOR pel que fa a aplicacions de tercers, i res del contingut en el present contracte es podrà interpretar com una declaració o garantia per part del PRESTADOR relacionada amb aplicacions de tercers.
Així mateix, el PRESTADOR es reserva la facultat de modificar igualment o substituir unilateralment les presents Condicions Generals com a conseqüència de la modificació, evolució i promulgació de lleis, reglaments i normes d'aplicació a la prestació dels SERVEIS i/o aspectes connexos als mateixos.
4.DESCRIPCIÓ DELS SERVEIS
L'USUARI podrà consultar informació sobre els SERVEIS oferts per part del PRESTADOR a la pàgina web del CLIENT; l'USUARI únicament van rebre aquells SERVEIS que hagi contractat en cada moment.Les descripcions i abastaments dels SERVEIS varien segons la modalitat contractada i segons el recollit en l'origen del contracte que conté els termes de prestació dels SERVEIS.
L'USUARI podrà sol·licitar assistència als tècnics del Centre de Suport dels SERVEIS, a través d'una finestra de diàleg tipus xat.Si la resolució de la incidència ho requereix, el tècnic podrà gestionar remotament l'equip, prèvia acceptació per part de l'USUARI.
Per accedir al SERVEI pot ser necessari la utilització d'un SOFTWARE; l'USUARI haurà de disposar d'una llicència o compte d'USUARI.A més, requereix que l'USUARI disposi d'una connexió a Internet (la connexió no és objecte d'aquest contracte).
L'assistència es presta sobre els sistemes operatius i aplicacions suportades pels fabricants, sempre subjecte a la disponibilitat en funció del sistema operatiu propietat de l'USUARI i la possessió d'una còpia legítima d'aquesta.
En el cas que l'USUARI tingui problemes d'accés a Internet i no pugui sol·licitar assistència via xat, podrà contactar amb els tècnics per via telefònica.
Les sessions de xat i/o converses seran gravades per tal de garantir la seguretat i fiabilitat del servei.
A continuació, la descripció dels serveis:
4.1.SERVEIS EMPRESA
4.1.1.POSADA EN MARXA
Abast del servei
El servei comprèn les següents cobertures:
14PROTECCIÓ DE DADES
L'USUARI queda informat i presta el seu consentiment perquè les seves dades personals s'incorporin al corresponent fitxer automatitzat del CLIENT, autoritzant al PRESTADOR i/o els seus proveïdors el tractament d'aquests per a la seva utilització en relació amb el desenvolupament i execució dels SERVEIS, en la forma i amb les limitacions del que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals.
L'USUARI podrà exercir, en qualsevol moment, el seu dret d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, si escau, respecte de les seves dades personals per escrit, mitjançant carta dirigida a l'adreça a dalt indicada o via e-mail a gdpr@fractalia.es.
L'USUARI permet expressament al PRESTADOR que li remeti comunicacions electròniques, així com l'enviament de SMS amb relació directa amb el producte/servei que adquireix per a la seva correcta activació."
15CONFIDENCIALITAT
El PRESTADOR s'obliga durant i amb posterioritat a la prestació dels SERVEIS a tractar tota la informació manejada, els resultats que s'obtenen amb motiu de la realització dels SERVEIS, així com les informacions que s'han pogut facilitar de forma estrictament confidencial, utilitzant-la exclusivament per als fins que s'expressen en aquestes Generals i adoptant les mesures de seguretat necessàries perquè el seu contingut no es divulgui a tercers no autoritzats per l'USUARI.
16PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL
El PROGRAMARI i tots els drets, inclosos sense cap limitació els drets de propietat del mateix són propietat del PRESTADOR i/o dels seus atorgants de llicències i filials, i estan protegits per les disposicions i altres lleis nacionals aplicables del país en què s'utilitza.L'estructura, organització i codi del programari són valuosos secrets comercials i informació confidencial del PRESTADOR i/o dels seus atorgants de llicències i filials.
El programari i serveis de tercers pertany al tercer prestador i és obligació de l'usuari seguir amb la normativa de propietat intel·lectual i industrial que indiqui.
L'usuari només podrà utilitzar aquest programari per accedir als Serveis.Una vegada extingit el Contracte d'origen que conté els SERVEIS, l'USUARI haurà de procedir a la seva desinstal·lació, no podent quedar-se amb còpia d'alguna de les aplicacions que van ser instal·lades.
L'USUARI no podrà reproduir, alterar, adaptar o traduir el programari, ni tampoc realitzar actes d'enginyeria inversa, descompilar, desacoblar o de qualsevol forma tractar de descobrir el codi de font del programari excepte en la mesura en què estigui expressament autoritzat a descompilar sota la llei aplicable i només per aconseguir la interoperabilitat del programari.Així mateix, Vostè no pot llogar, arrendar, prestar, vendre, redistribuir ni subllicenciar el PROGRAMARI.
17CANCEL·LACIÓ DELS SERVEIS
El PRESTADOR podrà retirar o suspendre cautelarment, la prestació dels SERVEIS a aquells USUARIS que incompleixin el que estableixen aquestes Condicions Generals, comunicant-ho degudament, sense necessitat de preavís.
18COMPETENTS LLEI APLICABLES I TRIBUNALS
La prestació dels SERVEIS objecte d'aquest contracte es regirà per la legislació comuna espanyola o, en cas de consumidors amb residència en altres països de la Unió Europea, la legislació del seu país de residència en cas que (i) aquesta sigui d'aplicació imperativa i (ii) atorgar majors garanties al consumidor que la legislació espanyola.En cas de litigi, les parts se sotmeten expressament i voluntàriament als Jutjats i Tribunals de Barcelona capital, renunciant expressament al seu fur propi, de ser un altre.
Per què Vodafone Empreses?
Connectivitat total
Navega a màxima velocitat i gaudeix de la millor xarxa de veu i dades d'Espanya.
Innovació
Seràs pioner a utilitzar les millors solucions i destacaràs en IoT
Seguretat
Et recomanem les millors solucions adaptades a les teves necessitats.
Atenció personalitzada
Els nostres experts estaran a la teva disposició les 24 hores del dia.
Aquest producte s'orienta a empreses que necessiten cobrir les seves necessitats de Ciberseguretat i Suport TI de manera holística.No poden permetre's tenir personal intern especialitzat dedicat pel seu alt cost i escassetat, però per als quals l'operació és crucial, i no poden permetre's que un ciberatac o un problema IT paralitzi la seva activitat, o li sotmeti a problemes reputacionals o multes del regulador.
Empreses que tinguin actius d'informació sensibles i manegin dispositius fixos i mòbils, i el personal no tingui grans skills tècnics ni de seguretat.Empreses que busquin una solució que els permeti despreocupar-se tant de la Ciberseguretat, com del suport d'equips i aplicacions.
Seguretat Digital, és un producte bàsic de ciberseguretat enfocat al segment baix de pimes (pocs usuaris) que inclou eines bàsiques per cobrir el tipus de necessitats habituals d'una empresa d'entre 1 i 5 empleats.
Seguretat Digital Plus és un producte especialment enfocat a Pimes de més de 5 usuaris.
A les funcionalitats i serveis que té Seguretat Digital, s'afegeixen un servei de Ciberscoring que permetrà una anàlisi periòdica dels actius de la companyia així com l'evolució del scoring en cadascuna de les anàlisis, i un servei de protecció de la identitat digital que ajudarà al client a monitoritzar la protecció de la seva identitat, buscant per ell en la Dark Web la presència dels seus comptes de correu per si qualsevol d'elles hagués estat vulnerada.
Addicionalment s'inclou un servei d'Esborrat Digital i Dret a l'oblit, que ajudarà a poder eliminar dades o informació personal que puguin haver-se publicat en alguna pàgina web o xarxa social, així com quan es desitgi eliminar informació sobre una persona o companyia, difamació, suplantació d'identitat, etc.,i també un servei d'Informe Presència a Internet amb un informe anual per conèixer la seva presència a internet en cada moment.
El servei disposa d'un suport total des de la seva posada en marxa, incloent un tècnic especialitzat que configurarà tots els seus equips, una newsletter amb notícies i informació rellevant del sector ciber, i un suport 24x7accessible en qualsevol moment des d'un portal de gestió unificat fins i tot per realitzar anàlisis forenses, perquè el seu negoci i confiï.
Un antivirus proporciona ajuda a protegir els dispositius enfront de diferents formes de programari maliciós (virus, troians, spyware, adware, keyloggers
).Mentre que Seguretat Digital Plus, és un servei de seguretat i suport monitoritzat i gestionat multicapacitat.Inclou el portal unificat de gestió, auditoria inicial, protecció de dispositius (antimalware), un EDR gestionat per Vodafone, auditories de vulnerabilitats internes, externes i d'aplicacions/pàgines web, backup, formació en conscienciació als empleats, assistència tecnològica IT integral HW+SW, un SOC empreses 24x7, un servei forense
Un antimalware no és suficient.Si cliques un enllaç d'un email que et porta a una pàgina web clonada de, per exemple, Office365, i introdueixes les teves credencials, seran robades, i l'antivirus no podrà fer res al respecte.Les solucions d'antivirus són mecanismes de defensa parcials.Actualment es tendeix a contractar serveis gestionats de seguretat per cobrir totes les necessitats que tenen les empreses, quant a identificació i detecció d'amenaces, protecció d'actius i empleats, resposta davant incidents, i recuperació enfront de desastres.
Aquest servei és un backup, no un simple emmagatzematge. La diferència és que en serveis com Drive de Google o Dropbox no hi ha gestió de còpies ni magatzem d'incrementals per recuperar el que necessitem en cada moment.A més de poder realitzar una programació dels nostres backups per optimitzar els rendiments (en cas que volguéssim recuperar una còpia massiva que vam fer una setmana anterior, podríem fer-ho de manera eficient).
Existeixen 3 Add-on diferents per ampliar la capacitat de Backup (50GB, 100GB i 500GB)
Després de la contractació del producte, ens posarem en contacte via email, per donar a l'Administrador accés al portal i pugui donar d'alta les llicències associades als seus empleats. Posteriorment, cadascun d'ells podrà anar activant proactivament els serveis, o bé sol·licitar una trucada de posada en marxa per configurar-ho tot.Se li indicaran els diferents aspectes del Portal d'Autogestió, i com descarregar i instal·lar les llicències en els dispositius dels serveis que apliqui, etc.Posteriorment, passats uns dies hàbils, es revisarà si el client i els seus empleats ja ha activat les llicències, o se li oferirà suport per a això.En qualsevol cas, el client pot sol·licitar suport a Vodafone en el cas de tenir qualsevol dubte o problema, quan ho desitgi.
Si, les llicències d'empleat es poden ampliar en qualsevol moment.
És un servei vital, ja que els empleats són el vector d'atac principal dels ciberdelinqüents.Consistirà en un itinerari formatiu a nivell teòric per millorar les capacitats dels usuaris com firewalls humans, i mitigar així atacs d'enginyeria social.
En l'anàlisi de vulnerabilitats es poden identificar qualsevol tipus d'amenaça o mals usos que s'estan realitzant en la xarxa de l'empresa, no únicament en el PC.Debilitats de disseny, configuració o implementació dels serveis i dispositius, que podrien ser utilitzats pels ciberdelinqüents per causar un dany operatiu, econòmic o reputacional.
síSi l'empresa o la situació ho requereix, el nostre personal es desplaçarà a la seu en qualsevol punt del territori nacional (limitat a dues visites anuals).